buikpijn en harde buiken bij 36 weken

hoi,
sinds een paar dagen heb ik veel last van buikpijn (onderin) en wel 200 harde buiken per dag.Ondanks dat ik geen ene fluit doe.
De harde buiken zijn soms pijnlijk, maar herken ze niet als weeen.
Ik weet niet of dit een indicatie is om de verloskundige te bellen.
Heeft een van jullie hiermee ervaring of tips wat te doen?

Groetjes,
Stanneke, 36 weken

Hoi stanneke,
ik ben vandaag pcies 37wkn... en ik had idd ook afgelopen week veel last van harde buiken. (normaal helemaal niet) en soms steken onder in me buik.. af en toe buikkrampjes..tis gelukkig (eventjes) over.  heb er nu ook geen last van. volgende week weer naar VK en dan hoor k wel hoe of wat. maar et zou vast geen weeen zyn. Mocht je t echt nie weten , dan zou k gewoon bellen hoor!!

groetjes N

Goedemorgen!

Ik denk dat het heel normaal is hoor. Ikzelf (vandaag 42wk1dg) heb er ook wk last van, alleen bij mij waren ze niet pijnlijk.

Waarschijnlijk is het voorwerk, om alles goed voor te bereiden van binnen. Het moet toch allemaal klaargestoomd worden voor de grote dag! Denk dus dat je je geen zorgen hoeft te maken..en anders idd gewoon de vk ff bellen, die kan je zo gerust stellen :)!!

Succes met de laatste loodjes..

Gr Mel (42wk1dg)

Hoi Mella Bella,

Ik zie dat je al over de 42 wk bent, wanneer gaan ze je inleiden??

Jij SUCCES!!

X Saskia
36.4

P.s. Ik heb juist nog helemaal nergens last van gehad. Geen harde buiken voorweeen of indalingsweeen. Alleen vorge week wat menstruatieachtige pijn. De VK zei dat dat groeipijnenwaren?!?!

hoi,
Inmiddels blijkt dat ik een dijk van een urineweginfectie heb, ja hoe kom je daar nu weer aan.
Dus ik heb een forse antibioticakuur gekregen (die ik mag hebben bij de zwangerschap) en vandaag moest ik van de HA nog een urinekweek naar het ziekenhuis brengen.
Daar hoor ik volgende week de uitslag van.
nu maar hopen dat die harde buiken snel weg gaan.

groetjes,
Stanneke, 36 wkn, 4 dgn

Terug
Bovenaan