buikpijn en harde tepels??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb de laatste dagen veel last van buikpijn en last van mijn darmen. Ook heb ik harde tepels kunnen dit kenemerken zijn dat ik zwanger ben. Ik hoop van wel maar ik krijg het gevoel dat ik overal op let. Ik moet nu eigenlijk ongesteld worden maar ik heb een hele onregelmatige cyclus. Ik heb er al een van 36,47,34 en 33 dagen gehad. Ik zit nu aan de 38 dagen. Ik wacht op jullie reacties!!!

Groetjes Sophia

heey meis.
ik zou gewoon lekker testen.
ik had die dingetjes ook(heb) en ben er vanmiddag achter gekomen(na een negi test vanochtend)dat ik wel zwanger ben!!!
de enige zekerheid die ik je aan kan raden is gewoon testen.
en als ie negi is en het gevoel houdt aan:weer testen.
hoop dat ik je hiermee helpen kan.
kusssssss moniek!!

He Moniek,

Als eerste Gefeliciteerd natuurlijk. Super tof voor je!
Ja, ik denk dat het toch maar ga proberen maar ik ben bang dat ik dan zo teleurgesteld ben. Maar ja anders weten we het nooit. Ik heb ook veel last van mijn vagina. Klinkt dit bekend???

Groetjes Sophia

hoi meis.
nee klinkt bij mij niet bekend...
maar je moet bij een test altijd denken:het is toch negatief.Als je dan zwanger bent is het heel leuk,en zo niet dan had je daar al op gerekend.
Teleurgesteld zul je dan toch wel zijn dat is logisch hoor!!
maar ik zou het gewoon doen.
Weet je dat ik 1 posi,daarna 6 negi en nu pas een echte posi test heb?(en nog heel licht hoor)
ik heb ook veel "nee'te zien en te horen gekregen,maar je bijt je er wel doorheen.
Die eerste posi was gewoon een niet goed werkende digitale test.
tip van mij: gewoon een etos testje,met blauwe strepen.
heb ook duurdere gehad maar daar heb ik juist de problemen mee gehad.
Thuismerk is goedkoper en vangt net zo goed hcg op als dure,alleen zijn ze wel lekker simpel en duidelijk.
Succes he laat je wat horen?xxxxxx moniek

Ha,

Wat lief zeg dat iedereen zo snel reageert!!! Toen wij besloten dat we een kindje wilde zouden we gewoon afwachten. Maar dat  is toch niet zo makkelijk, want als je die keuze hebt gemaakt mag het eigenlijk meteen gebeuren. Ik ben er meer mee bezig dan ik dacht. Zijn of waren jullie ook zo onregelmatig ongesteld???

Groetjes Sophia

ehh nou sinds ik gestopt ben met de pil in maart ben ik ongesteld geworden en toen pas weer naar 43 dagen!!! en toen maar 3 dagen een beetje

Terug
Bovenaan