buikpijn en misselijk nod over 7 dagen

A

Anoniem

Guest
hallo

ik ben vandaag heel misselijk en heb ongelovelijke buikpijn in mijn onderbuik aan allebei de kanten heb mijn nod vandaag over 7 dagen wie kan me wat vertellen ben ook vanaf vrijdag best moe s avonds

groetjes marijk

hoi tas

ja ik hoop van wel maar zie dat er nog iemand op de 16e is dus spannend haha maar twijfel ook wel heel erg

Hoi Marijke,

Het kan zijn dat je een late eisprong hebt. Omdat je aan beide kanten buikpijn hebt. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je zwanger bent. Ik hoop het voor je. Succes..

Liefs Linda

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 22:06:19'));

Hoi Marijke,

Het kan zijn dat je een late eisprong hebt. Omdat je aan beide kanten buikpijn hebt. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je zwanger bent. Ik hoop het voor je. Succes..

Liefs Linda

ik had ook buikpijn toen de eisprong zou moeten komen dus het is nu de 2e keer buikpijn

Goh Marijke (en Richard), wat spannend voor jullie! Ik hoop voor je dat het is wat we allemaal denken :)

(Terwijl ik dit typ  komt er op straat een blèrende baby voorbij. Is dat echt wat we allemaal willen? :-D Haha)

Terug
Bovenaan