buikpijn en pijnlijke armen

Pff.. Ik ben nu 38 weken en 2 dgn zwanger. Ik had gisteravond van half 10 tot kwart over 10 om de 10 minuten weeen... Daarna was het weg. Vannacht ben ik er iedere 2uur uitgeweest omdat ik moest plassen. Als ik mijn bed dan weer in ging, kreeg ik steken in mijn buik.
Daarna kwam ik maar moeilijk weer in slaap. Net op het moment dat ik dacht, ik ga er maar uit, viel ik weer in slaap.

Ook vanmorgen werd ik met buikpijn wakker (kan niet echt zeggen wat voor pijn, voelde in elk geval niet als weeen...).
En daarbij heb ik nu enorme last van mijn schouders/armen...
Omdat ik niet op mijn buik en rug kan liggen, lig ik dus op mijn zij. Druk ik soms zenuwen plat in mijn armen? Heb de afgelopen weken wel last gehad van tintelende vingers(weet dat dat door de zwangerschap kan komen), maar heb het nog niet in mijn armen en schouders gehad...
 
Ik zou de verloskundige bellen voor advies, doe het rustig aan, probeer te ontspannen en een houding te vinden waar je geen of weinig pijn hebt.
Denk maar vooral dat je bevalling nog niet begonnen is - dit geeft wellicht stress die je niet kan gebruiken momenteel.

veel succes - zelf ook 38 weken zwanger.
 
Terug
Bovenaan