Buikpijn en rugpijn

Sinds laatste week augustus gestopt met de pil. Sinds deze week heb ik ineens allemaal last van een soort drukkend gevoel onder in mijn buik, aan beide kanten. Wat zou dit kunnen zijn? Vooral wanneer ik naar de wc moet komt dat gevoel duidelijk naar voren. Ook heb ik erg last van mijn rug ineens en ook van mijn heup! Hoort dit bij het ontpillen?
 
Nee dat voelt heel anders! Ik heb ook geen pijn bij plassen. Het voelt als een soort van banden pijn ofzo! De ene keer links en dan weer rechts. Een soort drukkend gevoel... Heel gek!
 
Nee dat voelt heel anders! Ik heb ook geen pijn bij plassen. Het voelt als een soort van banden pijn ofzo! De ene keer links en dan weer rechts. Een soort drukkend gevoel... Heel gek!
 
Aantal x blaasontsteking gehad die ik ook niet voelde en inmiddels nierbekkenontsteking geworden. Zou even urine laten testen bij dokter kan geen kwaad. Enne misschien een zwangerschapstest? Sommige vrouwen hebben geen ontpil periode nodig en zijn direct zwanger na stoppen van pil.
 
@Dienekenogwat
Ik heb echt het vermoeden dat het geen blaasontsteking kan zijn! Deze heb ik al vaker gehad en dan had ik heel andere klachten! Ik heb het idee dat het echt komt doordat ik ben gestopt met de pil.. de drukkende pijn steekjes worden minder nu, maar er is nog wel een soort deuj aanwezig helemaal onder in mijn buik met bijvoorbeeld bukken! Mijn vriend denkt dat ik zwanger ben, maar dat lijkt mij echt onmogelijk na zo'n hele korte tijd. 
 
 
 
 
Gek genoeg is het vandaag vrijwel bijna verdwenen. Kan het zijn dat ik het deze dagen voelde ivm mijn eisprong? Of is dat gek?
 
Terug
Bovenaan