buikpijn en rugpijn

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje.
Ik heb al bijna een week last van een rommelende onderbuik en ook soms steken en dan voornamelijk aan de rechterkant. Dit straald uit naar mijn rug en geeft een zeurderige pijn.
Ben vanmorgen bij HA geweest en deze wist niet of het darmen, eierstokken of zwanger zij was... Ze kon geen inwendig onderzoek doen voor als ik wellicht zwanger ben.
Moet mijn NOD afwachten en deze zou over 1,5 week zijn. (5 maart).
Heeft iemand ervaring met deze klachten??
Ik weet niet zo goed wat ik er van denken moet en 1,5 week is zo lang.
Ik heb al een zoontje van 2,5 en daar heb ik deze klachten niet bij gehad....

Wie weet raad...

Hoi Jacky,

toen ik zwanger werd had ik de eerste twee weken voor mijn NOD een ontzettende rommelende buik. Kon niet meer naar de wc en had laag onder in mijn rug rugpijn. Normaal heb ik dat nooit. Ik was niet eerder zwanger geweest, maar voelde wel dat dit anders was dan normaal de twee weken voorafgaande aan ene ongesteldheid. Maar ja hopen durf je niet. ik kreeg echt buikpijn omdat ik niet naar het toilet kon. Ben naar de apotheek gegaan een paar dagen voor mijn NOD voor een laxeer middel en floepte er ineens uit...ik ben zwanger dus ikw eet niet of ik alles mag hebben...
Onderbewust wist ik het denk ik. Nu ben ik in de 17e week en heb nog wel eens last van onbstipatie, maar niet zoals toen.

Spannend voor je. Hou je in en doe gewoon de eerste dag na je NOD een testje!
Succes!

Terug
Bovenaan