buikpijn en slijmerige afscheiding

Dat weet ik niet,heb het zelf nooit gehad,heb je constant buikpijn of is het met tussenposen?Vraag het gewoon even aan je verloskundige joh,die weten er alles van maar volgens mij hoort het niet zo.
Sterkte in iedergeval.
groetjes,
 
De afscheiding is normaal, de hele zwangerschap door. Maar de buikpijn hoort niet. Daarvoor zou ik de verloskundige bellen.
Succes!
 
De buikpijn kan ook komen door indalingsweeën. Het kan zijn dat je kindje zijn definitieve positie alvast inneemt (vooral bij een eerste kindje kan dit al rond 31 weken gebeuren) en sommige vrouwen merken hier niks van, maar mijn schoonzusje bijvoorbeeld heeft behoorlijke weeën gehad hiervan. Ik ben zelf ook 31 weken zwanger en bij mij is het sinds een paar dagen ook wat onrustiger en inderdaad ook wat meer slijmerige afscheiding...
Ik hoorde op ZwangerFit dat je rond deze tijd ook wat meer last van je buik kunt krijgen doordat ie nu zo groot wordt dat het behoorlijk tegen je spieren aan gaat drukken. Dat geeft ook een zeurend gevoel.
Volg je gevoel: is het pijn waar je je zorgen om maakt, dan gewoon de vk even bellen hoor! Daar zijn ze voor! Beter 10x te vroeg gebeld dan 1x te laat. Succes!

Liefs Elin
 
ik heb het ook ik ben nu 27 weken en ben vandaag naar de huis arts geweest voor de afscheiding en buik pijn bij mij is er een uit strijkje gemaakt voor eventueele bacteriee in de vagina daar kan je echt veel last van hebben ik raad aan om ook even naar de dokter te gaan voor een uit strijkje het is goed te verhelpen
groeten anouk
 
Terug
Bovenaan