Buikpijn en steken

Dag allemaal,

Sinds afgelopen vrijdag weet ik dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje. Niet gepland, wel gewenst. Als ik ga rekenen zou ik 29 september uitgerekend zijn.

Ik heb continu buikpijn, alsof je je net helemaal volgegeten heb, zo’n zeurderig gevoel. Daarnaast veel steken in m’n zij aan beide kanten, net onder m’n ribben. ‘S nachts heb ik echt flinke menstruatiekrampen.

Omdat dit m’n eerste zwangerschap is weet ik niet of dit normaal is. Geen bloedverlies. Ik lees hier wel meer over buikpijn in de nacht en dat dat normaal kan zijn..

Ik ben een beetje onzeker.

Groetjes
 
Ik had in het begin ook altijd buikpijn en steken en menstruatie gevoel.
En van de 5 zwangerschappen heb ik 1 miskraam gehad.
Dus wilt echt niks zeggen dat gevoel.
 
 
ik heb in het begin ook veel krampen gehad ( vooral snachts) en menstruatrie gevoel. ik denk dat het een goed teken is aangezien je baarmoeder aan het groeien is. 
Juist bij mijn miskraam heb ik geen krampen gehad. 
Het begin blijft altijd spannend, heel veel succes! 
 
 
Hier ook in september uitgerekend. En inderdaad ik heb ook bijna continue steken en menstruatie krampen de hele dag zo'n beetje door.. Ook inderdaad midden in de nacht dat je daar wakker van wordt.. ? 
 
Hi EsZu,
 
Goed dat je deze vraag stelt! Één van onze experts heeft hier een artikel over geschreven. Hopelijk geeft het je rust en antwoord op je vragen:
 
Buikpijn tijdens de zwangerschap:
https://www.oudersvannu.nl/zwanger/zwangerschapssymptomen/buikpijn-tijdens-de-zwangerschap/
 
Terug
Bovenaan