buikpijn en zwaar gevoel ik buik

A

Anoniem

Guest
Vanaf gisterenavond een moment gehad met eventjes harde buikpijn gepaard met zeurende buikpijn.
de hele nacht een zeurend gevoel gehad met als gevolg dat mijn onderrug en onderbuik nu nog steeds zeer doen.
al weer een paar ochtende's niet lekker, rustig aan anders grote kans op misselijkheid en spugen.
gisteren 33 weken in gegaan maar volgens de echo bij de gynecoloog ligt de baby twee weken voor op schema dan zou ik nu  in 35 weken zitten. , dit blijft voor lopen vanaf de 20 weken echo.
vorige week een poetsbui gehad maar van dat is nu weinig te merken.
wat denken jullie komt de baby nu eerder omdat deze twee weken voor loopt?

groetjes monique mama   v Isa
 33 weken 1 dag

hai Moos,
Zoals je de buikpijn beschrijft zou het volgens mij het indalen kunnen zijn, of was je kindje al ingedaald? Bij onze eerste had ik ook een onrustig gevoel en een nacht met een zware buik. Dacht echt dat de baby kwam, en stond ochtends om half 6 kleertjes te wassen. Ik was toen 34 weken zwanger, uiteindelijk heeft het nog heel wat weken geduurd voordat de kleine kwam. De vk zei toen over die buikpijn dat het indalingsweeen waren. Maar je weet het natuurlijk nooit. Kinderen blijven je verassen, al zijn ze nog niet eens geboren!
Groetjes Soela

hoi hoi

van mijn zoontje justin kreeg ik met 39 weken ook allemaal pijn in de onderbuik vaak ook krampen vooral de laatste paar dagen werdt ik sochtens met rugpijn wakker.
ook veel opruim buien maar die had ik al met 30 wekn zo een beetje

het kindje komt waneer het komen wilt maar als je 2 weken voor loopt zou ik het wel in de gaten houden dan zou ik toch alles doen wat je met 35 weken al een beetje moet gaan doen

bed op klossen kleertjes wassen en strijken   beschuit in huis halen en de gekleurde muisjes mocht je het al weten     je koffer anders al wel klaarzetten voor een ziekenhuis
en zorgen dat je alle papieren paspoort namen en telefoonnummers van mensen op een stapeltje bij elkaar op dezelfde plek heb liggen

maargoed ik had daar allemaal last van maar ik ben toch pas met 41 weken en 5 dagen bevallen     dus het komt waneer het zelf wilhet zeg niks zie je wel

succes groetjes soraya moeder van justin 16 maanden en 30 weken zwanger van onze dochter

Terug
Bovenaan