buikpijn enzo

en ja hoor daar ben ik weer...ik heb zo een gespannen buik...pijnlijk op de hoogte van mn navel en onderaan bij de banden... rustiger aandoen gaat niet meer want ik rust en rust en rust en ben doodmoe...pijn mn ribben...
gister had ik steken in mn vagina.. weet iemand wat dat kan zijn? en die pijn in mn buik? trekt door naar mn rug....mn buik groeit wel erg hard wel een cm per week... heeft hier iemand ervaring mee...ohw ja ben 28 weken zwanger...
 
ik vind het heel vervelend voor je,maar heb geen idee wat je zou kunnen doen,behalve even je verloskundige/dokter of gynacoloog opbellen en zeggen hoe je je voelt
 
hoi peggy,
maak je niet te druk meid.
ik denk dat je buik gewoon ff een groeispurt heeft, en dat dat ff de pijn geeft. net als in de pubertijd dat je wel een groeipijnen hebt. dat het allemaal te snel groeit. anders moet je gewoon ff je vk bellen. kan alle tijden hoor. veel sterkte en succes.
en druk maken werkt averechts. liefs van sandy
 
Hoi peggy!
Ik herken je probleem, ik ben 29 weken zwanger en heb al heel lang soms onderrug pijn. Maat ook wel eens steken in het bot van je vagina (onderaan je buik). Dat heeft te maken met het week worden van dit bot zodat je straks goed kan bevallen! Je moet rustig aan doen want als je het overbelast kan je heel veel pijn krijgen. Goed naar luisteren dus.
En die banden aan de zijkant van je buik rekken nu enorm uit. Mijn buik groeit ook zo hard!
Rust is volgens mij het enige medicijn. Best lekker toch? Zeker nu het zulk lekker weer is.
sterkte.
 
Hai,

Ik ben 16,5 week zwanger. Heb ook last van pijn in onderrug, buik, soms steken, maar bij mij is het mijn bekken wat niet goed staat. Mijn si-gewricht staat steeds scheef. De fysio zet het steeds weer recht, maar na een paar dagen staat 'ie toch weer niet goed. Erg vervelend! Het is een zeurende rotpijn! Ik weet soms ook niet meer wat ik nou voel, of het nou bandenpijn is of mijn bekken. Maar meestal komt het toch door mijn bekken. Fijne zwangerschap! groetjes Truus
 
Terug
Bovenaan