buikpijn....... hoord dat erbij?????

A

Anoniem

Guest
hoihoi
ik heb pas geleden een positieve test gehad en ben dus nog maar heel kort zwanger. Ik zit nu met het volgende....
Ik heb buikpijn, een menstruatieachtige pijn onderin mn buik.Niet zo erg als dat je ongesteld bent of zo.  Af en toe ga ik gewoon naar de wc om te kijken of ik misschien toch ongesteld wordt. Maar ik verlies geen bloed..
Mijn vraag is dus hoord dit erbij???
Is het normaal dat je van die menstruatie achtige pijn in je buik hebt??
Zou het nu weer mis gaan?
Ik ben zo bang dat het nu weer een miskraam is..

ik hoop dat iemand me kan gerusstellen..

liefs silvia  

hoi hoi
ja hoor dat is heel normaal,het voelt net alsof je ongesteld moet worden.het hoort er gewoon bij,meestal terkt dit na een week of twee wel weg.dus niet zo ongerust maken en lekker genieten.
liefs sil

hoi,

heb er ook heeeeel erg veel last van gehad , maar het wordt minder hoor en spanning werkt ook mee,
athans bij mij wel toen dat er ook een beetje af was werd het minder

en we zagen bij de 7weken echo een mooi kloppend hartje duss niet te druk maken
iedereen zegt dat het erbij hoort dus het hoort erbij

succes

groetjes moekje

8w,4d

het hoort er allemaal bij,. ook ik heb er deze keer erg veel last van gehad. bij de eesrte ook. dus ik herkende het.
het wordt vanzelf minder, als je banden wat opgerekt zijn. klinkt allemaal makkelijk gezegd, want ik weet uit ervaring dat het je best onzeker maakt.

vertrouw je het niet, bel dan gewoon de vk. misschien dat zij je gerust kan stellen.

groetjes natalie

het hoort er allemaal bij,. ook ik heb er deze keer erg veel last van gehad. bij de eesrte ook. dus ik herkende het.
het wordt vanzelf minder, als je banden wat opgerekt zijn. klinkt allemaal makkelijk gezegd, want ik weet uit ervaring dat het je best onzeker maakt.

vertrouw je het niet, bel dan gewoon de vk. misschien dat zij je gerust kan stellen.

groetjes natalie

He Silliebillie,

Wat geweldig om te horen dat je (zo snel) weer in verwachting bent! Om je gerust te stellen, deze pijn hoort er echt bij. Zeker bij een eerste zwangerschap. Het betekent dat je baarmoeder groeit en dat is ee goed teken niet waar! Zolang je geen bloed verliest is dit een heel gezond signaal! Probeer een klein beetje te genieten!

Groetjes,
Ingeborg
juni 2007 forum (maar inmiddels uitgerekend in mei)
16 weken + 6 dagen zwanger

Terug
Bovenaan