buikpijn hoort dat erbij als je 5 weken zwanger bent??

hoi   meiden,

Sinds   vanmorgen   zon   buik   en   onderrugpijn dat ik denk   dat in   ongi   moet worden?

hoort   dat   erbij   of   gaat   het fout denken   jullie??(in   mn   onderbuik   zit de pijn )

liefs   maagd

Hallo,

Ik heb dit ook gehad aan het begin van mijn zwangerschap en dit noemen ze ook wel bandenpijn. Je baarmoeder is idd erg aan het groeien en het lijkt heel erg op menstruatiepijn.
Mocht je het toch niet vertrouwen kan je altijd even de verloskundige bellen, daar zijn ze tenslotte voor!

Groetjes Linda (39,5 weken)

hey linda   en   net   zwanger..

dank   je   wel   voor   jullie berichtjes!
ik hou   me   er   maar   aan   vast   dat   het   erbij   hoort.

Wel   moeilijk vind   ik   dat   want ik    heb in november een   mk geha d na   14   weken   vandaar.

zou ik anders   toch   maar   de   eloskundige   morgen bellen?
en   wanneer   eerste   afspraak maken bij   de   verloskundige   wanneer deden   jullie   dat??
Kan   ik   dan   ook   eventueel   eerder   dar   komen   omdat   het al een keer   eerder   is   misgegaan?

liefs   maagd

Hoi maagd,

Ik snap dat dit moeilijk is na een eerdere miskraam.
Ik mocht bij de verloskundige komen toen ik ongeveer 10 weken zwanger was, maar heb anderen gehoord die eerder konden.
Als ik jou was zou ik gewoon bellen en advies vragen, waarschijnlijk kan je als zij dat nodig vindt eerder komen en anders maak je alvast een afspraak voor later.
Gewoon bellen, daar zijn ze voor.

Groetjes Linda

ik heb hiervoor in dec ook een miskraam gehad dus ik begrijp wel hoe je je voelt!!
maar als ik er teveel over nadenk ben ik bang dat het weer gebeurt!
dus positief denken dan maar!!moet wel zeggen dat het al minder wordt vandaag niet zoveel last van gehad gelukkig
ik mag 30 maart naar de verloskundige en wil zo snel mogelijk voor een echo!!!
liefs leonie

hoi maagd,
ik ben 6 wk en 1 dag zwanger en heb ook al weken buikpijn.het zijn vooral mn darmen.als ik naar de wc geweest ben is t even minder en daarna word het weer erger.het schijnt er bij te horen.maak je maar niet teveel zorgen.omdat ik zelf ook wat bezorgd was in t begin,heb ik er heel veel over gelezen.dat het idd erg veel voorkomt heeft mij gerustgesteld.zeker omdat ik voel dat t vooral mn darmen zijn,waar ik vlak voor het ongi worden ook last van had.alleen nu blijft t aanhouden.bij de meeste vrouwen tot de 12 tot 16 weken.
groetjes kari

Hoi,
Ik heb het ook heel lang gehad aan het begin van mijn zwangerschap. het hoort er echt bij, het is je baarmoeder die zich oprekt. Als je geen bloedverlies hebt is er niks aan de hand en zelfs met bloedverlies ook nog lang niet altijd.

Terug
Bovenaan