Buikpijn/krampen begin zwangerschap

<p style="text-align: left;">Hoi,</p><p>Ik maak me een beetje zorgen. Sinds vandaag wat kramp achtige pijn in de buik. Ik ben nu 5+3 weken. Ik heb 3 maand geleden een miskraam gehad bij 8 weken maar dat begon met bloedverlies en toen krampen en daarvoor een bbz gehad. Zonder klachten. Ik voelde me erg goed over deze zwangerschap maar nu word ik toch onzeker. Kan het er ook bij horen en zolang er geen bloedverlies is is het dan oké? Of... ?</p><p> </p>

Hey puckabella!
Ik heb in het begin ook veel buikpijn gehad, tot op vandaag nog steeds wel af en toe. Meestal tegen het eind van de dag krijg ik buikpijn en opgeblazen buik, terwijl ik al ruim tien weken ben! Ik denk altijd; geen bloed is goed!
snap wel dat je je meer zorgen maakt.. blijf je je zorgen maken zou ik een extra echo laten maken!
hopelijk ben je wat geruster 

Ik had dit ook en zelfs meerdere weken. Ik ben intussen 14 weken zwanger. Helaas lijken de symptomen van een prille zwangerschap vaak op de symptomen van een menstruatie. Ik maakte me er ook druk in (ook al eens een miskraam gehad), maar hier was alles uiteindelijk gewoon in orde. Ik duim voor je dat het dit keer goed zit! 

Ik heb precies hetzelfde. Ook echt kramp, soms overvalt het me en komt het in een keer opzetten. Net in bed een kruik genomen kreeg weer kramp. Ben nu 6+5 En vrijdag wel een goede echo gehad maar maak me soms toch druk. Ook een bbz gehad. Maar kennelijk is ons lichaam keihard aan het werk.

Terug
Bovenaan