Buikpijn/krampen

Hi meiden!Ik ben precies 6 weken zwanger maar ik heb de afgelopen 3 dagen veel last van mijn buik. Hele dag een zeurend gevoel en op en af enorme krampen! Ook na iets te eten. Ik ben wel bekend met het prikkelbare darm syndroom. Verder heb ik hierbij ook veel last van mijn onderrug. Zijn er ook andere meiden die veel last hebben van de buik of moet ik even langs de huisarts of verloskunde?<br />Hoor graag van jullie!!<br />Dankje.<br />Groetjes Kelly<br /><br />
 
Hoi!
Ik had ook 1-2 weken nogal buikpijn. Denk dat het van m’n darmen kwam. Indd ook erger wanneer ik had gegeten. Bij mij is dat sinds een paar dagen over (ben nu 5-6 weken ongeveer). Volgens mij hoort het erbij. Bij twijfel huisarts of vk bellen.
 
Ik heb ook prikkelbare darmen en daardoor ook wel eens last van pijn aanvallen. Elke keer als dat gebeurde was ik doodsbang ons kindje te verliezen. Maar gelukkig is alles goed gegaan.
Aan het begin van de zwangerschap was ik ook erg verstopt. Hierdoor ook veel last van krampen gehad. Het is heel verwarrend allemaal wat nou bij wat hoort. Maar het is zowieso heel normaal om last van je darmen te hebben aan het begin. Mede omdat ze ook naar een andere plek moeten schuiven zeg maar. Dus probeer het warm te houden en verder niet teveel op te focussen
 
Hoi, ik ben nu acht weken zwanger. Vanaf een week vijf begonnen bij mij de buikpijnen. Het gevoel alsof je baarmoeder 30 kilo weegt, een zeurend en zwaar gevoel. Tussen de zes en zeven weken een echo gehad, alles was goed. De verloskundige legde uit dat het hoort bij de zwangerschap. De baarmoeder groeit en zet ook, ook de darmen zetten uit. Hoort erbij. 
 
Terug
Bovenaan