Buikpijn: last van darmen of toch iets anders?

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik heb sinds een aantal dagen redelijk last van buikpijn en rommelende darmen. Daarbij ook veel diarree gehad.......Ook misselijk maar niet hoeven overgeven...... en een beetje benauwd.
Nu ben ik 9 weken zwanger van ons eerste kindje, dus geen idee of dit er ook allemaal bij hoort of dat ik een virusje heb opgelopen of nog erger: zwangerschapsvergiftiging???
Het is allemaal zo nieuw, dat je niet weet wat er wel of niet bij hoort! Wie kan me helpen?
Groetjes,

NathalieMS

Gefeliciteerd met je zwangerschap/ Spannend he allemaal, en zo onwerkelijk nog!

buikgriep heerst momenteel, dus dat zou het goed kunnen zijn!!
Zwangerschapsvergifitiging komt in begin van de zwangerschap nog niet voor volgens mij!!
Doordat je baarmoeder groeit, moeten je darmen zich telkens opnieuw "herordenen" wat buikpijn kan geven. Ook kan het groeien van je baarmoeder bandenpijn geven: de baarmoeder hangt in buik aan banden om hem op z'n plek te houden. Doordat baarmoeder groeit, komt er meer trek te staan op banden en dit kan (heel) pijnlijk zijn!!
Wanneer moet je naar verloskundige? Als het nog even duurt, kan je ze altijd bellen he als je het niet vertrouwt!! Ze zijn nooit te beroerd om naar je te luisteren en je gerust te stellen!
Hopelijk ben je beetje gerustgesteld,
groetjes mira sinds 02-01 trotse mama van jaap

Terug
Bovenaan