Buikpijn, licht bloedverlies, maar pas over 2 weken moet ik ongesteld worden!

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ben in november met de pil gestopt. Sindsdien erg onreglmatig ongesteld (35, 46, 29, 36 dagen).
Sinds zaterdagochtend licht bloedverlies, alleen bij plassen. Sinds gisteren buikpijn! Met name links onderin.
Ik ga er van uit dat ik over 2 weken pas ongesteld moet worden, maar word  ik soms nu al ongesteld?  

Dat zou kunnen, maar het hoeft niet.
Moeilijk he, afwachten denk ik.....

Iedereen verteld altijd wel dat het spannend is, maar als je er zelf nog niet mee bezig bent sta je daar niet bij stil.  Ben blij dat ik hier mijn spanning een beetje van me af kan tikken en kan lezen hoe het er bij anderen aan toe gaat!

hoi Tas,

het kan ook zijn dat je je eisprong heb, dat heb ik meestal  vaak ook met een beetje bloed (licht) ±2 dagen.

je eisprong heb je altijd 14 dagen voordat je ongi bent, het is dan wel moeilijk om uit te rekenen waneer dat is als je altijd onregelmatig ongi bent.

kijk maar even op www.zwangerschapspagina.nl die site geeft een hoop duidelijkheid.

nou veel succes ermee,
dat we maar snel zwanger mogen worden.

Ps:
ik ben al vanaf aug bezig heb ook altijd een onregelmatige cyclus dan weer 35,38, 26,
Liefs Didi x

Hoi Didi,
Bedankt voor je berichtje! Ik ga zo direct op de site kijken! Bloedverlies en buikpijn zijn er nog steeds, dus de eisprong zal het wel niet zijn. Hormonen... pfff!  Het is dat ik weet dat ze voor sommige dingen wel goed zijn!
Het komt vast wel goed met ons!

Terug
Bovenaan