buikpijn met fietsen...

hai allemaal!
ik weet niet of meiden hier weleens fietsen, maar ik fiets normaal gesproken heel graag. nu echter niet meer zo...krijg er buikpijn van!
niet heel erg, maar wel gevoelig.
net of het op mijn blaas duwt, en of mijn baarmoeder de hele tijd schokken krijgt ofzo.
hebben meerdere hier last van? of zit er bij mij nu iets niet goed...
groetjes van sandy
 
Voorheen deed ik vaak mijn kleine booschappen op de fiets. Maar tegenwoordig steeds minder omdat ik inderdaad last kreeg van mijn buik. Nu is het inmiddels nog moeilijker aangezien ik met mijn 33-weken buik bijna niet meer tussen zadel en stuur pas als ik sta. Toch vond de baby het volgens mij best leuk, want hij was dan wel lekker rustig. Maar de druk op de blaas en het bekken zorgde inderdaad voor een onplezierig gevoel.
 
hoi, heel herkenbaar, ik ben nu 25 weken en ik heb sinds een paar dagen dat ik steken in mijn buik voel als ik fiets, wel lastig, want ik ga op mijn fietes naar mijn werk, maar ik ga nu wat eerder van huis, zodat ik rustig aan kan doen.
 
Gelukkig heb ik hier helemaal geen last van. Ben intussen 33 weken zwanger, fiets elke dag naar mijn werk (klein stukje maar hoor) en zit elke dag een half uur op de hometrainer, zonder problemen. Hoeft dus geen probleem te zijn. Check eens bij je vk of er iets aan te doen is, lijkt me erg lastig anders...

groetjes en sterkte!
 
Terug
Bovenaan