Buikpijn na ovulatie

<p>Hai dames (en heren..?) :) </p><p> </p><p>Zijn er meer dames die vlak na hun ovulatie enorme buikpijn en darmkrampen hadden? <br /><br /></p><p>Ik heb ondertussen 3 dagen geleden m’n eisprong gehad, gisteren zat alles weer “op slot” tijdens het klussen, dus we hebben hem zeker niet gemist! We hebben ons best gedaan, maar het is na m’n miskraam in januari 2018 niet meer raak geweest. <br /><br /></p><p>Maar gisteren kreeg ik opeens buik pijn en m’n darmen hielden maar niet op met borrelen en ik had ook aardig last van windjes ? Vanmorgen in bed weer m’n darmen en windjes, maar buikpijn in mindere mate. <br /><br /></p><p>Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? En wat hielp hiertegen? <br /><br /></p><p>ps. Ik ben sinds kort weer begonnen met foliumzuur, vitamine C en tarwekiemolie en vriendlief zit aan de vitamine D en selenium. ☺️</p>
 
Hey,
Hier geen buikpijn maar ook 3 dagen geleden ovulatie gehad en ben sinds vanavond zo misselijk.  Ik zal er wel te snel iets achter zoeken en heb geen idee of dat zo snel al kan.  
Maar wou het toch ff delen. 
 
Ik voelde me toen de tijd (mei/juni) met mijn eiersprong niet lekker.. na me eiersprong nog steeds niet.. week voor NOD misselijk, stemmingswisselingen, hoofdpijn en een apart gevoel in me onderbuik.. ik wist toen gewoon ik ben zwanger ookal was het de eerste ronde eerste kindje.. had me nog nooit eerder zo gevoelt.. 4dagen voor me NOD een test gedaan en hartstikke positief! 


waarom ik me zo voelde?? Misschien toch omdat het meteen raak was?? Veel vrouwen zeggen je kan dan nog niets voelen enzo.. ik betwijfel dat enorm door m’n eigen ervaring.. wou toen eigenlijk al een week voor me NOD testen maar vriendlief zei wacht nog maar even is nog vroeg en je wil geen teleurstellingen.. op zijn advies niet gedaan.. maar vraag me wel is af wat de uitkomst van de test was geweest als ik t wel had geprobeerd.

dus ik hoop voor jou dat dit ook toch een soort van teken is dat t goed zit, raak is.. heel veel succes!! Wanneer verwacht je, je NOD?
 
@sannestar wat super, vooral bij de eerste keer, gefeliciteerd nog! M'n NOD is over 8 dagen. Ergens ben ik bang dat het zo is omdat ik teveel mee bezig ben, maar Dat hoop ik niet!
 
wat super, vooral bij de eerste keer, gefeliciteerd nog! M’n NOD is over 8 dagen. Ergens ben ik bang dat het zo is omdat ik teveel mee bezig ben, maar Dat hoop ik niet!
 
Hello!
Ik ben nu 3 maanden gestopt met de pil. Al 3x rond mijn ovulatie mega buikpijn gehad. Lichte steekjes bij mijn liezen. En echt buikpijn. Borrels in mn buik.
Vorige maand dacht ik echt dat er iets gebeurde maar helaas toch ongesteld geworden. Maar wie weet was er toch wat gaande... Ik weet het niet, maar dit heb ik nog nooit gevoelt...
 
hey 
hier precies t zelfde verhaal 3 dagen na ovulatie last van krampen in mn onderbuik wat door trekt naar mn lies en mn darmen zijn behoorlijk vanslag
sinds een maand begonnen met foliumzuur 
zitten momenteel in ronde 11 
 
Terug
Bovenaan