buikpijn na terugplaatsing??

hoi meiden ik heb gisteren mijn terugplaatsing gehad van twee emmys 1 van 6 cellig en 1 van 7 cellig,
maar nu heb ik weer wat menstratie pijn in mijn buik.... is dat normaal...

ik had dat ook de vorige ivf maar toen heb ik het al die tijd gehad en dat is ook misgegaan.... daarom ben ik nu ook wel weer bang dat het nou ook weer niks word....

ik heb het gewoon ook wel effe gehad denk ik....

want je wil niks voelen want dat zit het goed maar dan heb je weer wat ongiepijn, en dan begin ik toch wel te balen....

ik heb ook nog wel pijn aan mijn rechtereierstok van de punctie afgelopen donderdag!!
ik zei gisteren tegen die arts dat het de laatste keer was dat ik daar zou zijn om dat ik nooit geen punctie meer  ging doen....   maar toen zei die als het nog moet kan het ook onder narcose!!!  nou we zien dan nog wel,

ik hoop toch wel dat er iets ingevroren kan worden!! van de 18 eitjes waren er 12 emmys ontstaan, dus dat is dan ook wel weer goed of niet????

wie heeft er ook een terugplaatsing gehad!! kunnen we samen die vervelende weken doorkomen, kletsen.....

mischien tot snel, gr wendy

ik heb de kliniek gebeld, en als de pijn blijf houden moet ik effe terug bellen...en komen gaan ze kijken hoe het zit met mijn eierstokken...

nu dit weer, het voelt net als zware spierpijn in mijn buik....???

ik laat jullie weten hoe of wat als ik weer iets weet....

gr wendy

PS het is hier maar rustig....

Hoi Wendy,

Spannend zeg voor je. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat normaal is en wat niet. Ik ben met mijn 1e IVF bezig. Vrijdag mag ik terug voor de  zwangerschapstest. De eerste dagen had ik ook vaker het gevoel dat ik ongesteld moest worden, denk toch dat het van de punctie geweest is. Ook had ik steken aan de rechterkant. Nu voel ik soms een paar dagen niets en dan weer een dag dat ik een paar uur achter elkaar het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden, vandaag was helemaal erg iedere  keer kijken of je bloed ziet. Maar nu is het ook nog zo dat als je niet ongesteld wordt het niet eens wil zeggen dat je zwanger bent......de menstruatie kan door de hormonen uitgesteld worden.......

Jij in ieder geval succes met je wachtweken ik hoop echt voor je dat je deze keer meer succes hebt dan de vorige keer.

XX
Daniëlle

Hoi ,

Hoe gaat het ondertussen met je ,
Ik ben ben bezig met men 3de IVF programma , alles is achter de rug en er zijn
er 2 ingepland .
Ik heb zelf ook veel pijn gehad tijdens en na de pick-up ,
de terugplaatsing gaat vanzelf , maar toen ik de dag nadien ging werken was het vreselijk , een dikke opgeblazen buik en veel steken .
De dokter zei me dat dit snel moest weggaan en zoniet moest ik langskomen en rusten.
Ondertussen is dit alles beter en maar nu ben ik zoooooo bang , dat is niet te doen .
Ik heb al dagen een rothumeur , en barstende hoofdpijn , gevoelige borsten maar durf niet te hopen .
Hoe gaat het ondertussen met jou , weet je al meer ??  

Ik hoop met je mee
xje

hey hey, ik ben nu inmiddels 6 weken zwanger... ik weet nog niet van 1 0f 2 omdat er twee terug gezet zijn... volgende week krijg ik een echo en dan hopen we te zien hoeveel het er zijn en of het hartje klopt....

ik heb nog steeds menstruatie pijn,   maar iedereen zegt dat dat erbij hoort.... dan geloof ik het maar ....

ik heb wel HSS gehad en daarom heb ik zulke pijn gehad na de punctie...
maar dat gaat nu weer helemaal goed gelukkig....

ik ben zooooo bang voor de echo volgende week... iedereen zegt maar dat is gewoon goed.... maar toch het is allemaal toch kunstmatig gebeurd enz.... ik ben zo bang dat mijn lichaam zegt dit is niet goed.....

maar ja ik hoop volgende week goed nieuws te krijgen....

hoe gaat het met jullie verder??

tot snle, gr wendy

Terug
Bovenaan