buikpijn na TP??? is dit normaal??

hoi meiden, ik heb afgelopen zondag mijn tp gehad van twee emmy's, maar heb sindsdien zulke buikpijn, zelfs als ik rustig in bed lig?? en hoe later het op de dag word hoe meer pijn ik krijg?? is dat normaal???

lijkt heel erg op spierpijn, heb wel naar de kliniek gebeld en die zeggen wel dat het normaal is omdat je eierstokken nu zo vergroot zijn en omdat er wondjes inzitten van het aanprikken...

en omdat je in principe zwanger bent en je baarmoeder nu aan het groeien is, daar door kan je bandenpijn hebben,??

maar ja ik   hoor het liever van meiden die al een tp hebben gehad, dan weet ik het zeker....

ik heb ook zulk ontzettende pijn aan mijn borsten, net of ze tussen twee planken liggen!!! hahaha, komt denk ik van al die hormonen, maar ik klaag niet hoor, ik heb er alles voor over maar ik ben zo onzeker nu....

hopelijk kan iemand mij helpen??

tot snel, xxx wendy

hoi depri

Ik heb een tp gehad 22 okt. Ik had daarna ook buikpijn en een opgeblazen gevoel.
Mn broek zat eigenlijk te strak. Daarna ging dat iets voorbij.
Toen kreeg ik buik-spierpijn.
Rechtop lopen ging wel maar ik had het gevoel buikspieroefeningen gedaan te hebben.
Borsten waren in het begin ook gevoelig. De ene dag wel en de andere dag weer minder.
Maar het goede nieuws is wel dat ik nu 6 wkn zwanger ben!!

Ik wens je heel veel sterkte in die wachtweken! En doe rustig aan.
Als je nog vragen heb, hoor ik het wel

groetjes Inge

hoi inge, proficiat meid!!! geweldig nieuws, daar doen we het allemaal voor toch??

heb je bijna je eerste echo dus... spannend zeg...

en idd die buikpijn lijkt wel spierpijn.... smorgens gaat het nog wel maar aan het einde van de dag of als ik effe op de bank heb gezeten en ik moet opstaan, nou dan lijkt het wel of 3 uur gesport heb!!   en ik heb het heel erg als ik plat op mijn rug lig in bed?? als ik op mijn zij ga liggen gaat het wel, allemaal zo raar....

heb jij ook ivf gedaan of icsi???

de weken duren echt super lang he..... ik heb iedere dag iets staan hahaha

mocht jij ook pas na 16 dagen testen?? in welk zkh ben jij geweest als ik vragen mag??wij in een kliniek bezig in elsendorp,

ik hoop je snel weer te horen, gr wendy

hoi Wendy

Wij hebben icsi gedaan in Belgie. We we wonen er vlak bij. Daar was geen wachttijd.
De tp was bij ons 22 okt. En pas 3 weken later had ik de uitslag!! Normaal na 2weken, maar ik moest ondertussen bloed prikken en utrogestan gebruiken. Gebruik jij dat ook? Die vieze witte bolletjes?

Groetjes Inge

hoi inge, dat was dus lang wachten voor jullie op de uitslag!!! ik vind die 16 dagen al erg nu.....

en idd ik gebruik ook die witte bolletjes alleen mag ik ze niet innemen maar moet ik ze van onderen inbrengen....de dokters zeggen   zo , het is daar te doen dus daar moet het ook zitten hahahaha

mijn buikpijn is nu wel stukken minder geworden..... nog wel wat raar gevoel, maar niet meer de buikpijn van toen..., en ik heb gisteren bericht gekregen van het zkh van het lab, maar er waren geen embryo's meer om in te vriezen...

dus we moeten nu maar gaan duimen of er hier wel 1 van goed was, en lekker is blijven zitten,

ik hoor je weer snel ok, xxx wendy

Hoi Wendy,

Ik kom even kijken bij deze topic, heb zelf in augustus een topic aangemaakt omdat ik toen begon met IUI. Ben vandaag ongi geworden na m'n 4e IUI behandeling en de gyn van Veghel heeft me nu doorgestuurd voor IVF.

Ik heb op 5 december een intake bij Geertgen in Elsendorp, daar ben jij nu ook bezig, toch? Was het bij jou toen ook zo dat je een maand niks had, voordat je daar begon. Aangezien ik pas over 3 weken daar terecht kan en ik de tussentijd wel weer een eisprong zal hebben, dan zullen we zelf weer aan de slag moeten. Ik hoop wel dat we tijdens dat gesprek af gaan spreken om te beginnen met de behandeling, niet dat dat dan ook weer een maand duurt.

Hoe gaat het op het wachtbankje? Erg is dat he?

Nou, succes in ieder geval en ik hoop dat het deze keer raak mag zijn, ik zal voor je duimen.

Groetjes Wijstje.

hoi

ja die bolletjes moet ik ook vaginaal innemen hoor. Maar gelukkig voel je er niks van.
Wij hadden ook niks over om in te vriezen. Daarvoor was de kwaliteit te slecht. De embryo die is ingebracht, was ook maar een matige kwaliteit! Maar dat zegt allemaal niks. Bijn ons het het ook gelukt!
Nog ff wachten voor jou. Ik zal voor je duimen hoor.

groetjes Inge

hoi wijstje...

ja ik had dat ook dat er een maand tussen zat,  ( zelfs 3 ivm vakantie van ons)

je komt daar en dan praat je over wat er allemaal al gebeurt is enz....

en als je op dag 21 van je cyclus zit moet je gaan spuiten met decapeptyl om je eigen hormoonhuishouding stil te leggen....

dan gaan ze kijken met echo na een week of er al wat eitjes zitten en dan ga je gonalF spuiten om de eitjes te laten groeien, ik heb best wel lang moeten spuiten, maar ja ze waren mooi gegroeid, toen heb ik donderdags de punctie gehad en op zondagmorgen mocht ik bellen om de uitslag te horen hoeveel er bevrucht waren, en dat waren van de 16 eitjes er 8, en er zijn er twee terug geplaatst, nu heb ik gelukkig bijna mijn eerste wachtweek er op zitten, ik weet wel het lijkt wel of dat het jaren zijn....

ik zal blij zijn als het de 25ste is...

het is me echt allemaal heel erg meegevallen, en in geertgen kom je allemaal voor hetzelfde he.... dat is wel fijn.....

als je nog vragen hebt hoor ik het wel oke??

dikke kus van mij, en vraag maar aan sinterklaas goed nieuws!!!

tot snel, doei doei

Terug
Bovenaan