buikpijn s nachts, wat is dit?

Hallo meiden,
Ik ben nieuw op dit formum. Op het zwangerwordenforum heb ik heel veel geleerd, gelezen en gedeeld. Ik hoop dat hier ook weer te kunnen.
Ik ben Lies, 25 jaar, ongeveer 5 a 6 weken zwanger.

Vannacht en gisternacht werd ik wakker van enorme buikpijn. Ik wist niet wat het was. Ik verloor geen bloed. Het waren ook   niet mijn darmen of blaas.
Ik kon gewoon niet meer slapen en heb m'n lief wakker gemaakt. Na een tijdje, toen ik rustig met opgetrokken benen lag met iets warms op mijn buik ging het weer weg.

Weet iemand wat het is?

Zou het kunnen komen door het voetballen? Gisteravond namelijk voetbaltraining gehad en overdag loop ik ook heel veel.

Ik hoop dat iemand me kan helpen of tips voor me heeft!!

Groetjes Lies

 
Hoi hoi,

Ik kan je hiermee niet helpen maar als je ongerust ben zou ik wel even naar de Vk bellen, die kan je vast op je gemak stellen.

Veel succes ermee Gr Fruit Girl
 
hoi


het zou idd kunnen komen doordat je iets te veel heb gedaan,voetballen in best intensief.en dat je daardoor last van je banden heb gekregen.als je verder bent merk je het snel genoeg savonds als je overdag te veel heb gedaan.als je het nou niet vertrouwd zou ik even vk of ha bellen,rustig aan doen he groetjes wendy
 
Het klinkt inderdaad alsof je je te druk hebt gemaakt. Dan krijg je al snel pijn in je buik. Ik zou het wel even met je vk bespreken, voor de zekerheid.

Groetjes, Marisa
 
 
hoi lies,

het is heel goed mogelijk dat het je banden zijn. Toen ik 6 weken zwanger was, had ik 's nachts ineens heel heftige buikpijn. 's Ochtens de huisarts gebeld die me doorstuurde naar gyn om buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten. Er bleek niets aan de hand en de gyn vertelde dat het waarschijnlijk bandenpijn was omdat baarmoeder zo snel groeit in de 1e weken.
Als ik jou was, zou ik even met huisarts bellen, zodat deze op de hoogte is en evt advies kan geven!
Succes ermee, hopelijk is het bandenpijn! (vervelend, maar onschuldig)
groetjes, mira sinds 02-01 mama van jaap
 
Hoi Lies.

Ik herken dit helemaal!!!!
Ik heb ook vanf 5 weken tot 7 weken onmundige buikpijnen gehad, ik kon er niet van slapen en ik wist mij absoluut geen houding te vinden.
Heel vervelend. Blijkbaar kon de omgeving ook goed zien dat ik pijn had, want ik trok volledig wit weg. Na 7 weken is de pijn verdwenen en ik heb inmiddels 2 goede echo's gehad. Ws heeft het te maken met de groei van je baarmoeder.

ps ik heb ook een miskraam gehad, maar dat voelt heel anders en op het moment dat je dan zo buikpijn hebt, moet je ook al bloeden.

Dus niet te druk maken!!

Groetje Vera 9w2d
 
Heel herkenbaar, ik heb de verloskundige gebeld om te vragen of ik me hier zorgen om moest maken. Die vertelde dat momenteel de druk op mijn banden en buikspieren zo groot is dat je dit soort pijn kunt voelen. Zij gaf ook aan dat je dan idd het beste rustig kunt gaan zitten of liggen en dat een warme kruik op je buik kan helpen. Dus eigenlijk heb je gewoon het goede gedaan. Je benen optrekken verminderd ook de spanning op je buikspieren. Dit kun je ook doen door een kussen onder je knieen te legge. Wel serieus nemen was haar boodschap en ff rustig aan doen, maar geen zorgen over maken. Als je je toch zorgen maakt, bel dan gewoon je verloskundige hoor. Daar zijn ze voor.
 
Ik heb hier ook last van. Ook vooral snachts. En nu sinds vanochtend ook een soort menstruatie achtige kramp gehad. Sinds gisteren een klein beetje bloed verlies en vanochtend weer. Nu voel ik me weer goed. Iemand enig idee? Morgen heb ik een afspraak staan voor een echo. Puur omdat ik mij zorgen maak. Momenteel ben ik in verwachting van mijn 1e kindje en ben ik 6 weekjes zwanger. groetjes Kim
 
Terug
Bovenaan