Buikpijn & steken 14 weken

Hoi hoi,

Ik heb sinds afgelopen week overdag met vlagen buikpijn. Zodra ik 's avonds op bed lig wordt de buikpijn allemaal maar erger en zelfs een paar keer wakker geworden 's nachts door de steken in mijn buik. Ik ben maandag 14 weken en vroeg me af of dit gewoon bandenpijn is of het iets anders kan zijn? Ik ben zwanger van mijn eerste kindje dus elk pijntje zoek ik meteen iets achter.

De verloskundige heeft in ieder geval aangeraden maandag ochtend wat urine in te leveren bij de huisarts om te kijken of het geen blaasontsteking is. Volgens haar voel je in je zwangerschap dan geen pijn bij het plassen maar vaak buikpijn of pijn in de onderrug.

Buikpijn komt veel voor in rust momenten. Tenminste zo ervaar ik het. Ook ik heb regelmatig als ik in bed lig 's avonds buikpijn maar ja als je in verwachting bent van de 2e weet je wat je kan verwachten. Dus snap je ongerustheid zeker!
Een kop thee, een warme kruik of een douche kan dan echt verlichting geven. Ik hoop voor jou dat het geen blaasontsteking is! Sterkte in ieder geval :)

Hey

Ik heb t ook,maar ik heb dan nu ook een moeizame stoelgang,dit is mijn 2de zwangerschap met hart actie vd 5, dus ik snap je bezorgdheid,maar bij mijn dochter had ik dit ook weleens. Toen ik zwanger was van haar heb ik wel een blaasontsteking gehad maar die stond er los van,en gaf me wel degelijk een branderig gevoel bij urineren hoor,maar idd een plas controle bij de arts en je weet het zeker

Terug
Bovenaan