buikpijn tijden het fietsen

het valt me de laatste dagen op dat mijn buik al zo enorm "vol" zit. het doet echt een beetje pijn soms zeker als ik op de fiets zit. nu moet ik veel fietsen, dus dat is een beetje jamer maar goed.
ik ben nu 7 weken dat is toch wel erg vroeg?? ik heb na mijn zoontje (die nu 5 is) 3 miskramen gehad. dus ik maak me er wel druk om eigenlijk. ik hoop dat ik me druk maak om niets maar ja. herkenen jullie dit? of maak ik me druk om niets?

Hoi hoi

Ik ben natuurlijk geen vk of gyn maar ik denk dat het gewoon het groeien van je baarmoeder is. Dat voel je echt al aan je banden. Ik weet niet of je je druk maakt om niets meid. Ik hoop het voor je en anders doe je even een belletje naar de vk. Volgende week heb je je eerste echo toch? Miss mag je iets eerder komen?
Probeer je niet druk te maken, dat is soms moeilijk, weet ik maar het helpt niet helaas.

Liefs

Heey

Ik ben van de nov. Mama's nu 15 week zwanger...
Afgelopen zondag dikke 25 km gefietst...en kon al gauw merken dat dat niet het slimste was om te doen.
Ook na die tijd wat buikpijn gehad...mijn kleine vent was het er niet med eens dat ik ging fietsen...ook met kleine stukjes kom ik dat al optijd merken...
Je kunt altijd even vk bellen als je het niet vertrouwd natuurlijk...heb de eerste paar weken ook last gehad van de banden...groeit natuurlijk heel snel...

Liefs cloewja

Terug
Bovenaan