Buikpijn tijdens het wandelen



Hallo allemaal


Ik wou eens vragen of iemand ook pijn heeft tijdens het wandelen ?

Pijn ; steken in de zij , kort van adem ,
en moet er soms door stil staan
want verder lopen gaat amper .


Hoop dat er iemand me raad in kan geven want het is mijn eerste zwangerschap en het is soms moeilijk om met deze zwangerschap overweg te gaan .

ik tel nu elke dag af tot ze geboren is mijn kleine meid
 
Hoi Christine,

Weet niet wanneer je uitgerekend bent?Maar ik herken dit wel van de vorige zwangerschappen. Je doet dan eigenlijk teveel, te snel. Omdat je conditie achteruit is gegaan kost alles meer moeite, dus ook lopen. Ik ben nu bijna 9 weken en heb het ook al.. Nu til ik daarnaast ook eigenlijk teveel en te zwaar dat zal ongetwijfeld ook meespelen. Maar doe rustig aan en haal anders een verstevigende buikband als je deze nog niet hebt. Dat kan nog wel wat helpen!

Succes!
 
dankje voor de hint .


ik loop op het einde van mijn zwangerschap .
30 oktober moet ik bevallen .
en het gaat raar zijn als ik nu trager moet wandelen ben altijd een snelle in het wandelen en krijg het ook op mijn zenuwen als er iemand traag stapt voor mijn neus :)

jammer dat zwangerschap zo veel energie op eist .
 
Hai meid,

Ik heb daar ook enorme last van. Ben normaal gesproken iemand die slenteren echt haat en ik moet nu zelf echt heel langzaam lopen. Krijg na een paar honderd meter al buikpijn en steken aan de zijkant.

Ben 27+2 in verwachting van een 1-eïge tweeling.

Voor mij zit uitgebreid winkelen er helaas niet meer in, zo ook de 'normale' dingen zoals het huishouden etc....Goh, wat gaat je conditie achteruit hé, als je zwanger bent.

Heb helaas geen oplossing maar hou me aanbevolen voor de gouden tip! Succes met de laatste weken.

Liefs Lynn.
 
Ik herken het ook wel. Ben nu 32.2 wk zwanger en stukjes lopen is soms erg vervelend met rare steken in mijn buik. Nou heb ik ook al erg last van idalingssteken wat ook geen pretje is kan ik je vertellen.

Nog even volhouden we zijn er bijna.
 
hallo Lynn30 en tamjo

Het word erg lastig vandaag had ik het weer .
Ik weet nog maar bijna 8 weken te gaan maar lijkt zo lang he denk dat ik volgende week is ga zwemmen of zo om mijn buik een beetje te doen kalmeren

en we zien wel of dat een beetje helpt
 
Ik zou het ook even aankaarten bij je Vk. Misschien ben je wel te druk. Ik merk ook
Afgelopen dagen dat mijn buik helemaal strak staat na het werken. Gelukkig hoef ik nog maar 1 week en deze week nog 1 dag. ( in totaal 4 dgn),
Ben er ook zwaar aan toe aan lekker rust.
 
Terug
Bovenaan