Buikpijn tijdens slapen

<p style="text-align: left;">Hi meiden!</p><p>ik ervaar al enkele weken veel buikpijn tijdens het slapen. Ik word er gewoon wakker van. Vaak als ik ga plassen dan zakt het weer wat, al is het dan niet weg, maar een een uur later begint het weer... overdag trekt het weg. Echt een heel naar gevoel. Het is ook niet 1 kant van mijn buik maar echt mijn hele buik. Meer meiden last van? Of weet iemand wat het kan zijn?</p><p> </p>

Ik heb het ook, hoever ben jij nu? Geen idee wat het is, maar ik word er ook steeds wakker van... Verloskundige dacht aan bandenpijn, maar het zit bij mij ook wel over m'n hele buik en vooral omdraaien is erg vervelend

Hoi! Ik herken dit wel, maar bleek (ondanks dat ik dacht dat dat niet zo was) toch wat last van obstipatie te hebben. Heb zakjes van dr huisarts gekregen en heb er nu geen last meer van. Zou dat het kunnen zijn? Ik had ook alleen in bed last van de buikpijn!

Hoihoi.

ik heb er ook erg last van. Net wat jij zegt als je naar de wc gaat  dan is het eventjes over. Helaas ervaar ik zelf overdag ook de nodige pijn. Ik werk wel maar soms komt het echt uit mijn tenen ?. In de nacht gebruik ik nu een kruik en dat verlicht toch wel de pijn. Ik hoop snel dat het minder pijnlijk word. ( had dit ook niet bedacht misschien beetje naïef ) 

Bedankt voor jullie reacties! Vandaag heb ik het toevallig ook overdag, maar meestal alleen snachts en dat het na het plassen wat minder is. Ik ben nu 17 weken... obstipatie kan, want kan altijd al moeilijk naar de wc maar moet zeggen dat het de laatste weken wat dat betreft best redelijk ging...  ik heb zakjes liggen dus kan dat allicht proberen..

Terug
Bovenaan