Buikpijn tijdens zwangerschap

<p>Hallo allemaal,</p><p> op dit moment ben ik 5 weken zwanger en meerdere keren op een dag last van menstruatie-achtige buikkrampjes onder in mijn onderbuik. Af en toe ook wat steekjes in de richting van mijn liezen (ter hoogte van bikinilijn zeg maar). </p><p>Wie herkent deze klachten ook tijdens deze duur van de zwangerschap? </p><p>Maak me er wel een beetje zorgen om. </p>

Niks om je druk om te maken! Je baarmoeder moet nu o.a. gaan groeien om plek te maken voor je kleintje. Hoort er allemaal bij! Zolang je geen bloed verliest, hoef je je niet druk te maken om dit soort krampjes =)

Fijn te horen. 
Vorig jaar heb ik met ruim 12 weken een miskraam gehad. En ik heb dit ook niet aan zien komen. Geen buikpijn gehad, geen bloedverlies. Helemaal niets. We kwamen met 13 weken bij de VK voor het hartje luisteren en toen bleek dat het hartje gestopt was met kloppen met 12 weken. Vandaar dat ik het nu extra spannend vind en bij ieder krampje of steekje denk dat het niet goed is.. heel vervelend. 7 mei hebben we een vroege echo met 6 weken en 3 dagen. 

Ik heb precies hetzelfde!
vorige maand mk gehad en toen had ik alleen die krampen toen het mis ging!
nu al 2 weken nonstop. Geen bloed te zien en zoals andere al zeggen hoort erbij. daar ga ik ma vanuit! Ik heb 6 mei de 1 echo.

Niet druk om maken! Snap dat het heel spannend is na een miskraam, maar dit hoort er echt bij. In mijn verder kwaalloze zwangerschap heb ik dit ook de eerste weken erg gehad (eerst krampen alsof ik ongesteld moest worden, later meer richting m’n liezen steekjes). Hield bij mij aan tot ongeveer 7-8 weken. Fijne zwangerschap!

Terug
Bovenaan