buikpijn v/d stress

Hoi meiden,

In mijn klaag topic staat ook het gedoe wat ik met me werk heb. Vandaag maar weer eens achter P&O aan gebeld. Bleek hadden ze nog steeds geen papieren ontvangen voor mijn contract. Ik wist niet wat ik hoorde!!!!! Heb ze daar flink duidelijk gemaakt dat ik alles nu al 2x had opgestuurd, ik nog steeds geen contract had en ik alleen volgende week nog werk en dan met verlof ga. Van P&O zouden ze contact hebebn met mijn leidinggevende en dan zochten ze alles uit. Ik vandaag zelf maar weer gebeld. Uiteraad was mijn leidinggevende er weer eens niet, dus had een collega mij geholpen. Die heeft alle papieren via de mail weer doorgestuurd naar P&O naar de persoon die ik daar gesproken had. Ik vanmiddag weer naar P&O gebeld en gevraagd of ze de mail hadden ontvangen. En EINDELIJK hebben ze dan nu mijn papieren en ligt het bij een collega die het contract op maakt en nu krijg ik dan zo spoedig mogelijk het contract thuis gestuurd. Ze hebben ook alleen nog deze week om mijn zwangerschapsuitkering aan te vragen, wil ik het optijd ontvangen.

Pffffff door alle stress en geregel zo vlak voor mijn verlof heb ik nu vreselijke hoofdpijn en buikpijn. Krijg steeds regelmatig harde buiken. Ik weet dat het puur door de stress komt, maar fijn is anders.
Ik heb net al 2 paracetemol ingenomen. Hopelijk zakt alles straks een beetje af.
Iemand verder nog ideeen wat ik tegen de buikpijn kan doen??
Bah ik weet dat stress helemala niet goed is voor me kleintje en ik heb hem dus toen straks maar even gevoeld en nu een poosje al niet meer.
Sorry meiden zit er even door heen.

Liefs marielle 32w1d

Ik herken dit heel erg!!! en dan word je nog bozer op je werk omdat ze dit veroorzaken met nog meer kramp als gevolg! ggrrr
ik heb weleens de neiging gehad te zeggen dat de kleine buik met weinig vruchtwater hun schuld is haha (niet gedaan)

Enig idee is rustig zitten of liggen maarja dat zit er neit altijd in als je nog aan het werk bent of dingen te doen hebt, maar probeer dat dan even. met diep in- en uitademen!!!

sterkte meis!
xMarij

Hi Marielle,

Is de buikpijn door je harde buiken? Ik weet niet of je een bad hebt, maar dan zou een lekker warm bad je kunnen ontspannen of anders een warme douche.

En die stress voor je kleintje: dat is voornamelijk in de eerste drie maanden erg slecht. Bij mijn eerste heb ik me daar ook heel erg druk over gemaakt. Mijn vader kreeg longkanker toen ik 4 maanden zwanger was. Ik maakte me erg zorgen over hem en over dat al die stress met mijn baby zou doen. Volgens de vk ging het voornamlijk om stress in het eerste trimester.

Warmte is goed tegen pijn. Als je bijv. geen kruik op je buik kan verdragen (ze zijn erg zwaar), zou je bijv ook een theedoek in de magnetron kunnen doen, goed laten opwarmen die op je buik leggen (deden wij bij onze baby tegen krampjes).

Sterkte er mee.

Gr. Tamara.
(februari mama)

zooo eindelijk dan! hopelijk gaat nu alles goed zeg!!!
tegen de buikpijn..ga op bed liggen en leg een kruik tegen je buik..dat verlicht wel een beetje..verder proberen toch rustig te worden! (geef de goeie je als tip hahaha ;-) )

sterkte ermee nog!
liefs kim

ik heb een leeg kratje onder de douche gezet....kun je heeeerlijk ontspannen!!!! Overigens ook handig voor het ontharen!!

gelukkig is bijn alles nu dan geregeld! Maak wat van je laatste dagen werk en geniet ervan dat je bijna verlof hebt meid!

liefsss

He gets, wat een gedoe zeg!
Idd lekker in een warm bad als je dat hebt, met een lekker ontspannend olietje erin ( Kneipp ofzo, heeeerlijk)
Daarna lekker met een kruikje je bed in. Worden bij mij de harde buiken altijd een stuk minder van. Ga zo ook effe lekker liggen.......

Liefs Clau

Wat een toestand allemaal.

Maar of je baas die uitkering wel of niet op tijd krijgt, jij krijgt je salaris toch wel uitbetaald ?(sorry als je het al eens hebt uitgelegd hoor, dan heb ik het niet meegekregen....)

Zodra ik met zwangerschapsverlof ga, dan krijg je een zwangerschapsuitekring van het UWV. Die kijkt dan naar de laatste 3 maanden wat je hebt verdient en die betalen dan eigenlijk je salaris. UWV betaalt het aan me werkgever en me werkgever betaalt het dan weer aan mij. Dus zolang die uitkering niet is aangevraagd, krijg ik dan dus ook geen geld. Tenminste zo is mij dat toen uitgelegd.

Dus nog steeds maar wachten op de post wanneer me contract eindelijk komt.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan