buikpijn vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi dames

ik heb een vraagje ik ben 19weken zwanger en heb sinds zaterdag constant trekkende buikpijn! echt ik maak me best ongerust, ik heb dinsdag een afspraak bij de vk voor controle. mischien is het wel heel normaal om buikpijn te hebben rond deze tijd daarom vraag ik het maar. ik heb gister wel mijn kindje gevoeld. 's avonds is het heftiger.

weet iemand hier meer over? hoor het graag. alvast bedankt

gr. Chams

Hoi,

Ik had ook af en toe een zeurderige buikpijn rond 20 weken
heb toen mijn vk gebeld en ze zei dat buikpijn er
absoluut niet bij hoort,ik had t ook maar even 15 min. en
dan trok t weer weg!
Ik moest ff rustig aan doen doen van haar en heb toen na een
paar dagen vrij geen last meer gehad,gelukkig.
Ik zou als ik jou was zeker ff de vk bellen!!En s kijken wat zei er
van zegt.
Succes ermee en laat nog s weten wat ze ervan zei!

Groetjes Maaike 31wk en 4 dg

hoi chams,
misschien ben je te druk geweest?zijn het je buikspieren.die kunnen door het oprekken nu niet meer veel hebben he.met stofzuigen ed kun je je buikspieren en ook je banden behoorlijk overbelasten.
doe het kalm aan!hopelijk is het niks.
groetjes kari

dank jullie wel dames,

Ik heb mijn vk niet gebeld, ik voel sinds 18.00uur eigenlijk geen pijn meer, mischien komt het toch terug. Idd kari ik ben best druk geweest heb zaterdag veel aan het huishouden gedaan en ben ma di en vandaag op mijn  stage druk geweest met verhuizen  . ik loop daar sinds kort en omdat ik nog niet alle telefoontjes kan beantwoorden hebben ze mij gevraagd om spullen in te pakken, weg te brengen naar een andere afdeling en uit te pakken. Daarbij heb ik ook veel moeten tillen! Ik heb er eigenlijk wel spijt van, maar het is nu al gebeurd. Ik heb morgen en overmorgen vrij genomen zo heb ik lekker lang weekend en kan ik uitrusten. ook heb ik besloten om niet meer zo fanatiek schoon te makenik hoop dat ik dan geen pijn meer zal voelen.

gr Chams

Hoi Chams,

Ik ben ook 19 weken zwanger en heb ook af en toe last van buikpijn. Ik was gisteren bij de VK en die zei dat zolang ik geen last van bloedverlies heb, er niets aan de hand is. Wel is het een teken dat je rustiger aan moet doen. Ik merk dat als ik wat meer rust neem, ik minder last ervan heb.

sterkte ermee, en kom eens kijken op het augustus 2006 forum.

groetjes Pauline

Terug
Bovenaan