buikpijn weg

A

Anoniem

Guest
zo daar ben ik weer, ik had laatst verteld dat ik zo`n buikpijn had. Getest op blaasontsteking, geen blaasontsteking. Toch even een afspraak gemaakt bij de huisarts. Hij heeft even mijn baarmoeder gevoelt en dit voelde goed. Hij dacht dat ik mischien en ontsteking had, maar dan had die onderzoek zeer moeten doen. zins vorige week maandag heb ik geen buikpijn meer!! en dat lucht echt op...je gaat op een gegeven moment van alles denken.Nu gewoon lekker verder gaan met proberen zwanger te worden, door de buikpijn had ik natuurlijk weinig trek in sex.
Liefs

karin

Kan me voorstellen dat dat een hele opluchting is.... Je gaat toch altijd rare dingen denken he.. als het langer aan houd... Maar gelukkig is het over.. En kun je weer lekker aan de slag met zwanger worden... Veel succes..

Fijn dat alles normaal is! Succes met kindjes maken, een leuke hobby hoor hihi ;)

gelukkig dat je buikpijn weer geheel is verdwenen. Wel vervelend voor je dat je niet weet waar het vandaan kwam. het lastige aan buikpijn is dat het zoveel oorzaken kan hebben. misschien waren het wel je darmen. hoe dan ook niet meer druk om maken en weer genieten van de sex.

groetjes hilda

hihih fijne hobby he kindjes maken ;), vooral als je weet hoe het voelt om zwanger te zijn geweest.
we pakken het gewoon weer rustig op.maar moet eerst wel even wachten tot mijn menstruatie weer op gang is. ben natuurlijk nog niet zoooo lang gestopt met de pil. de eerste keer duurde het ook een aantal maandjes!

liefs

karin

Terug
Bovenaan