Buikpijn

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Even een vraagje.. </p><p>sinds 3 weken zijn mijn vriend en ik bezig om zwanger te worden. Helaas sinds december nog niet ongesteld geworden (in dec gestopt met de pil). Nu ben ik sinds 15/07 begonnen met ovulatietesten vd action. Die geven elke x een dun streepje aan maar niet zo dik als controle streep. </p><p> </p><p>Nu heb ik sinds een week af en toe last van buikpijn. En dat heb ik eigenlijk nooit. Het voelt als menstruatiepijn, maar ik ben nog steeds niet ongesteld. 3 weken geleden hebben we 1 x seks gehad en 15/17/19 juli. Kan het dan echt al dat ik last heb van mijn buik daarvan of is het gewoon wat anders? </p><p> </p><p>Zwangerschapstest gaf eergisteren nog niks aan. </p>
 
Het enige wat uitsluitsel kan geven is testen op of na de gemiste menstruatiedag. Je lichaam kan je erg voor de gek houden zeker als je er erg mee bezig en op gefocusd ben. Als ik nu zou zeggen : Ja dit wijst op zwangerschap zou niet eerlijk zijn want het kan even goed menstruatie zijn. Succes met wachten!
 
Ok. Idd. Maar je zegt dat je seks hebt gehad 15 17 en 19 juli. Ervan uitgaande dat daar ongeveer je eisprong was kan je 2 weken later pas testen. Dat zal dus tussen 29 juli en 3 augustus zijn. Even geduld hebben nog. Ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan