Buikpijn

Lieve meiden ik heb een vraag.

Ik heb nu 4dagen zeurend gevoel in mijn onderbuik. Het lijkt nu net of ik ongesteld ben, vooral 's avonds kan ik er bijna niet van slapen. Vrijdag of zaterdag heb ik mijn eisprong gehad als het goed is. Kan dit een voorteken zijn van bevruchting? Ik heb nog nooit zo lang buikpijn gehad. Ik voel als het ware mijn eierstokken zitten ik kan ze nu zo aanwijzen. Ook echte ongi pijn (baarmoederpijn, dit is buikpijn net boven het schaambeen). Wie herkent dit? Dit is onze eerste ronde en ik weet niet wat dit betekend. Ben sinds januari gestopt met de pil en ik heb een regelmatige cyclus van 28dagen. Sinds 1 april hebben we besloten om er echt voor te gaan.

Zou dit kunnen wijzen op een innesteling of iets anders? Ik word gek van de onzekerheid? Wat spannend is dit zeg! Meiden ik voel wat sommigen van jullie meemaken!
Ik ben er zenuwachtig van, kriebels in mijn buik van de gedachten al.

Ik heb nog een lange weg te gaan, want mijn NOD is nog zo ver weg. Nog 11dagen te gaan.

Lieve meiden fijn dat ik dit even kwijt kon en ben erg benieuwd naar jullie reacties en ik blijf iedereen hier volgen. succes dames.

Groetjes Purk

Hoi lieve Purk!
Natuurlijk hoop ik echt voor je dat het buikpijn van bevruchting is, maar eerlijk gezegd kan ik je daar niet meer over vertellen. Wat ik je wel kan vertellen is dat ik sinds januari 2004 gestopt ben met de pil. De eerste cyclus verliep normaal (33 dagen, gewone pijn), maar in de tweede cyclus kreeg ik rond de 21 dagen buikpijn (onderbuik), die 3 weken aangehouden heeft. Ben toen de 28e dag ongesteld geworden, maar ook daarna bleef de buikpijn. Ik snapte er ook niks van, maar het is vanzelf weer weggegaan en helaas was het niet doordat ik zwanger was...Ik heb je in ieder geval mijn ervaring kunnen vertellen. Ik hoop voor je dat er veel anderen reageren. Succes! Groetjes van mij

Je kan voelen dat je een eisprong hebt. Die voel ik ook vaak. Dat duurt de ene keer langer dan de andere keer. Maar je kan de bevruchting zelf niet voelen. Het kan wel zijn dat je over een dikke week buikpijn hebt van de innesteling. Dan kan je zelfs wat bloed verliezen. Maar niet iedereen ervaart dat. Ik had dat niet met mijn zwangerschappen. Ik ben 3 keer zwanger geweest, waarvan ik 1 Jongen heb gehouden. De andere waren miskramen.

Hoi Purk,
Je reactie komt me bekend voor, probeer zelf sinds vorige maand zwanger te raken en had toen ook vanaf de eisprong twee weken lang buikpijn, vergelijkbaar met menstruatiepijn. Omdat ik deze pijn nooit eerder had gehad dacht ik dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Echter, na deze 2 weken werd ik gewoon, exact op tijd, ongesteld. Dat je nu buikpijn hebt hoeft dus niets te betekenen, maar je weet het natuurlijk nooit ! Veel succes in ieder geval,
groetjes van Wendy

Hee Purk,

Ik ben in februari gestopt met de pil en heb nog niet anders dan buikpijn gehad! Ik word er echt helemaal krankjorum van! Ik ben ook misselijk en heb gevoelige borsten, maar ben ondertussen gewoon 2 keer ongesteld geworden en ook echt niet zwanger (vorige week getest en vlak daarna ongesteld geworden).
Het zijn gewoon je hormonen die toch niet helemaal meer weten wat ze moeten doen en wanneer. En een beetje wishful thinking natuurlijk...

Liefs Kiki

Hoi Purk,
Ik heb ongveer hetzelfde als Kiki!
Je kan er dus niet zoveel over zeggen...heb vandaag ook maar weer een test gedaan,omdat ik een raar gevoel in mijn buik bleef houden,en niet echt ongesteld was geworden afgelopen week(alleen wat bruin..)
Maar helaas een dikke vette - !
Tja,je lichaam houdt je ook wel een beetje voor de gek,vooral als je graag zwanger wilt worden...
Heel veel geduld heb je dus nodig..
Succes (allemaal)
Liefs Esther

Terug
Bovenaan