buikpijn

Hallo, ik wil me graag even voorstellen. Ik ben 30 jaar en m'n vriend en ik zijn ongeveer twee maanden gelden gestopt met de pil (sinds 15 jaar!). Ik ben nu net (13 mei) voor de tweede keer ongesteld geweest. En nu ik ongeveer m'n eisprong zou moeten hebben, heb ik al de hele dag een heel vervelende zeurige buikpijn onder in m'n buik. Is dat nou m'n eisprong? Ik heb namelijk geen idee hoe dat voelt. Het is zo lang geleden.
 
Kan inderdaad heel goed je eisprong zijn. Ik kon het niet anders omschrijven dan een vaag gevoel wat niet te beschrijven is.... Duurde bij mij de eerste keer bijna een week! Geloof dat mijn lijf nogal van slag was na 13 jaar pilgebruik. Wat is dit??

Ik hoop dat jullie het gisteren of eergisteren nog hebben gedaan, anders zou ik zeggen, ga er als je je vriend ziet gelijk voor! Zou perfect zijn als je nu inderdaad je eisprong hebt.

Succes meid!

ps. je mag overigens heel blij zijn dat je het voelt. Er schijnen maar weinig vrouwen te zijn die het kunnen voelen.
 
*, bedankt voor je reactie. En ja, m'n vriend en ik hebben gisteravond geklust. Maar dat zou ik dan toch juist vanavond moeten doen? Of moet je het er juist net voor doen? Pfff, m'n biologie is een beetje roestig!!
En je lichaam is inderdaad ontregeld na zo lang pilgebruik. Ik ben de eerste keer zo vreselijk ongesteld geweest! Was van ellende bijna weer met de pil begonnen. Maar goed, nu is het allemaal heel leuk en spannend!!!!
 
'ze' zeggen dat je vanaf 2 dagen voor je eisprong het meest vruchtbaar bent. De zaadjes kunnen tot 3 dagen in leven blijven, een eicel hooguit 1 dag. Daarom is het belangrijk dat je 'het' ook voor je eisprong doet. Dan zijn de zaadjes zeg maar al op plaats van bestemming en hoeven ze het eitje alleen maar op te wachten. (Zie je ze al rondhangen bij de eierstok!?) En dan maar afwachten wie het eitje naar de baarmoeder mag begeleiden....
 
Terug
Bovenaan