buikpijn

hallo allemaal,

ik moet even mijn verhaal kwijt ik heb vanavond zo'n rot gevoel (ongi pijn) in mijn onderbuik af en toe is het minder en dan komt het weer.
dus mijn ongi zal wel komen ik al een tampon ingedaan een paar uur later van de zenuwen er weer ui (hahaha) maar geen bloed!! was vanmorgen wel wat misselijk (niet erg hoor) en mijn rechter tepel is heel gevoelig (maar ééntje hahaha) raar he.
maar ik hou jullie op de hoogte mijn NOD is 5 juni dus spannend maar ik denk door voor de volgende ronde...
 
Effies afwachten nog, je weet maar nooit! Ik ken dat, met die tampons. Heb nog nooit zoveel gebruikt en daarna 'onvol'weer weggegooid sinds ik gestopt ben met de pil.
 
hahaha inderdaad maar het voelt ook weer wat anders dat menstruatie pijn maarja net wat je zegt gewoon afwachten...
en mijn man is pas zenuwachtig niet te filmen hahaha wel schattig!!
misschien is het innestelen (klein kansje maar laten we hopen) ook pijn in mijn onderrug maar dit kan ook zijn omdat ik al 4 jaar last van bekkeninstabiliteit heb (nooit zwanger geweest) we zien allemaal wel..
bedankt voor je berichtje.
 
Rot dat we ook gewoon niet weten hoe het nou wél moet voelen he? Elk borreltje of steekje denk je 'ja, dit is het hoor!' Zoals je merkt heb ik ook geen flauw idee... Ik dacht trouwens dat je alleen van zwangerschap bekkeninstabiliteit kon krijgen. Wat een narigheid zeg!
Leuk dat je man zo zenuwachtig is, misschien niet bevordelijk voor jou, maar wel schattig! Succes de komende dagen,

Pep
 
mijn bekken is gekanteld toen ik 4 jaar geleden een ongelukje heb gehad met mijn brommer, dit is erg lastig en zal erger worden als ik zwanger word.
mijn zus had het ook al voor haar zwangerschap, ik denk dat het ook een familie kwaaltje is, maar erg lastig en pijnlijk wel!
 
hoi sandra,

vervelend is het als je niet weet waar je aan toe bent,ken dat gevoel had het 2 maaden achter elkaar ook,dacht bij beide keren jaaa zwanger,maar helaas werd ik gewoon ongi.
ik heb net als jou mn nod ook op 5 juni,nog ffies geduld en dan weet je meer.
ik heb sinds vanavond ook ongipijn in mn buik,dus denk dat hij er bij mij wel weer aankomt straks,heb dit gevoel wel vaker een paar dagen voor mn ongi,nou ja zeker weten doe ik het niet ,tis een gevoel,heel veel succes met het afwachten nog even.

liefs nathalie
 
Terug
Bovenaan