buikpijn

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden, allereerst: wat fijn dat dit forum er is! Ik ben nieuw hier en zie veel lieve reacties van andere meiden op veel vragen die gesteld worden.
Sinds een week heb ik zo'n pijn in mijn buik (geen eisprong)links onderin voel ik een constante druk, of eigenlijk alsof je nodig moet plassen, maar dan komt er niks.
Wie heeft dit ook of weet wat dit is? Ga mezelf alleen maar gek zitten maken met het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn en wil bijna niet wachten tot ik ongi moet worden om een test te doen, maar ik bn zo bang voor een teleurstelling. Wie weet raad?

Liefs Mickey

Hallo,
Ik hoop voor jou dat je zwanger bent. Ik ben vorige maand met mijn pil gestopt. Na mijn eisprong heb ik ook een aantal dagen pijn gehad in mijn buik. Geen pijn, wel een druk. Moest dikwijls plassen, had maagzuur, gevoelige tepels, ... Ik had echt veel hoop, en ... Vandaag kreeg ik mijn regels. Echt een teleurstelling! Probeer er niet aan te denken, en als dan blijkt dat je zwanger bent, zal de vreugde eens zo groot zijn.

Hi,

Ik zit met hetzelfde verhaal. Ben nu 4 dagen over tijd en heb steeds druk onder in mijn buik en moet ook heel veel plassen. Heb wel een test gedaan maar deze blijft niet zwanger. Dus we wachten nog maar even af...

Terug
Bovenaan