Buikpijn

A

Anoniem

Guest
Ben ik weer. Gisteren naar de dokter geweest. Al mijn 'klachten' en dus ook de buikpijn schijnen normaal te zijn als ik dus zwanger blijk te zijn. Donderdag moet ik testen van de dokter. Als het niet raak is, moet ik terug voor een echo, want zonder zwangerschap zijn m'n klachten wel wat vreemd. Ik weet niet precies of ik hier nou blij van wordt of niet...

wat zijn jouw klachten precies? en waarom moet je tot donderdag wachten? ben je al overtijd?

Ik hoop voor jou dat je een goed bericht krijgt en inderdaad zwanger bent. Liefs kaatje

Hi Jet,

Inmiddels ben ik 3 dagen overtijd. De klachten zijn een soort zeurderige pijn onderin m'n buik. Geen pijn, maar ook niet echt fijn. Verder heel gevoelige tepels en twee dagen geleden twee druppels bruine afscheiding. Als ik zwanger ben is het allemaal normaal, anders moet ik terug komen voor een echo, want het kan ook een cyste op de eierstok zijn. Morgen testen, omdat als je te vroeg test er niet genoeg hormoon in je urine zit (en ik ook niet de teleurstelling wil van een aantal dagen achter elkaar negatief testen...)
Doei!

Terug
Bovenaan