buikpijn

A

Anoniem

Guest
nou, daar ben ik weer. is het zo dat je op de dag van de innesteling last kan hebben van lichte buikpijn? vandaag is namelijk deze dag voor mij(als het raak is) en ik heb al de hele ochtend zo'n weeïg gevoel in mijn buik. Ook vanmorgen steken aan de linker onderkant van mijn buik. Ik hoef pas de 28ste ongi te worden dus het lijkt me erg vroeg als het daar al mee te maken heeft. heb normaal ook nauwelijks klachten als ik ongi moet worden. alvast bedankt! groetjes en een fijn weekend en succes voor iedereen

Hoi Kreeftje,

Ik ben nu 8,5 week zwanger en inderdaad had ik hele pijnlijke steken in mijn onderbuik tijdens de innesteling. Verder had ik nauwelijks kwaaltjes tot de NOD.

Succes!

Groetjes F.

Jee, is dit echt zo?
Ik heb namelijk de hele ochtend stekende onderbuikpijn gehad en heb nooit ongipijn en zit in de periode waarin innesteling mogelijk is.
Spannend!!
Kreeftje, ik duim voor ons!!

Martine

anoniem, bedankt voor je reactie. Ik hoop dat ik inderdaad dit geluk heb. Vandaag heb ik nog steeds af en toe zeurderige pijn, en mijn borsten zijn opgeblazen (heb normaal cup a dus ik merk het verschil echt, haha)

Martine.
Dat zou geweldig zijn hè als het zo was!! Ik duim ook!! groetjes

Terug
Bovenaan