Buikpijn

<p>Ik ben nu 16 weken zwanger en heb al dagen lang last van buikpijn en dan vooral avonds. </p><p>Dat heb ik nooit gehad bij mijn dochter in de zwangerschap. </p><p>Iemand die weet wat het kan zijn of die het ook heeft?</p>

Hai hai, ik had dat ook rond de 16 weken etc. Ben nu 25 weken en nu sommige dagen nog steeds. Maar zodra ik dan had geslapen was de zeurderige pijn weer weg. Misschien even de verloskundige bellen maar ik denk dat het gewoon groeipijn is. Het rekt allemaal weer een beetje op en dat geeft een pijnlijk gevoel. Ik denk dat dat bij iedere zwangerschap verschilt. 
Liefs Zoë 

Wat voor buikpijn? Ik heb een weekje vooral s avonds in bed last gehad van menstruatieachtige krampen midden onderbuik... op een gegeven moment stond ik voor de spiegel en zag meteen de reden haha. Groeiende baarmoeder dus.. maar buikpijn komt in alle vormen en maten enik kenjouw situatie niet.

Ik ben ook bijna 16 weken en ik merk vooral dat het mijn darmen zijn die pijn doen. Gas en krampen zijn denk ik de boosdoener bij mij. En wat lichte kramp vanwege baarmoeder groei denk ik

[quote quote=10190171]Wat voor buikpijn? Ik heb een weekje vooral s avonds in bed last gehad van menstruatieachtige krampen midden onderbuik… op een gegeven moment stond ik voor de spiegel en zag meteen de reden haha. Groeiende baarmoeder dus.. maar buikpijn komt in alle vormen en maten enik kenjouw situatie niet.[/quote]
Ik had dus ook toen ik voor de spiegel stond dat mijn buik ineens wat groter leek

Terug
Bovenaan