buikpijn

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zit weer met een vraag,
Ik heb zondag 13 maart mijn nod, dit duurt voor mijn gevoel nog een eeuwigheid   maargoed dat zullen jullie wel herkennen.

Nu heb ik al een paar dagen een vreemd gevoel in mijn buik, hele kleine lichte steekjes lijkt een beetje op darmkramp, maar dan veel minder sterk. En het zit lager in de buik. herkennen jullie dit??

Ik ben zo bang dat ik door sit soort dingen valse hoop krijg. Ik hoop dat het snel mijn nod dag is. Wachten is niet mijn sterkste dag.
Gelukkig heb ik wel gezorgd voor afleiding, we gaan naar mijn zus die ik al 2 maanden niet heb gezien (wwont ver weg) maar weet niet dat we zwanger willen worden, dus mocht ik dan toch ongi worden zal ze wel merken dat er iets is maar of ik het dan vertel of een smoesje verzin weet ik niet. Vind het ook vervelend als iedere maand word gevraagd en?????

sorry voor het lange verhaal

Nancy

Hoi Nancy,

Ik had een aantal dagen na mijn eisprong ook een raar gevoel in de buik; mijn onderbuik leek wat harder en ik voelde ook van die kleine steekjes in de liesstreek. Die voel ik trouwens nog steeds af en toe.
Ik had 5 maart mijn NOD, maar er is nog steeds niets.......... morgen ga ik ook maar testen.... wilde dit eigenlijk woensdag pas doen, maar dat houd ik niet meer. Word gek van die onzekerheid. Voel me vandaag ook niet echt fit en mijn temperatuur was vanmorgen een stuk lager dan de afgelopen dagen........... wat dat nou weer betekend?

Dus wat is eigenlijk wil zeggen........... die steekjes kunnen misschien ook een postief teken zijn. Gewoon afwachten maar weer!

Succes ik duim voor je,

groetjes

Suus 35

16 maart is mijn nod

maar ik heb ook last van krampen

al gelijk na mijn eisprongetje

ik denk dat het gewoon een buikgriep is

ik heb 1 dag echt heel veel pijn gehad

het waren net weeen en trokken door naar mijn rug

dit duurde 1 avond

Ik denk niet dat ik zwanger ben

maar je weet het nooit