buikpijn

A

Anoniem

Guest
hallo hallo

ik heb enorme steken in mijn buik onderin. heb 15 juni een ei voelen springen en we zijn  aan het klussen gegaan. nu moet ik rond deze tijd ongesteld worden. vorige maand heb ik overgeslagen omdat ik net van de pil af ben en mijn lichaam gewoon in de war is.

vanmorgen wel een test gedaan was negatief. dacht het wel want is nog veel te vroeg natuurlijk.

maar kan die pijn ook van de innesteling zijn???

Hoi Inimini

ik heb komende zondag mijn NOD en ben gisteravond wezen sporten, eigenlijk wel heel intensief, kreeg toen ook verschrikkelijke buikpijn, dacht dat het ook in de buurt van mijn baarmoeder was, maar bleken later mijn darmen te zijn, is nu da ook helemaal weg, maar of een innesteling pijn kan geven weet ik niet, nooit gevoeld.
maar 12 dagen na je ei is wel lang, is toch meestal maar een week.

groetjes Judith

Hoi,

Op babybrabbel kan je precies berekenen wanneer je ei zich ongeveer innesteld. Dat ligt meestal zo'n 6 dagen na je eisprong.
Maar hoe het allemaal precies werkt weet ik ook niet, ik ben nog nooit zwanger geweest, dus ik weet het niet.
Ik heb ongeveer vandaag mijn NOD en niet afgelopen zaterdag maar die daar voor, had ik enorme buikpijn. Alsof ik vreselijk ongesteld moest worden, ik kon bjina niet op mijn benen staan. Die dinsdag daarvoor had ik mijn ei gevoeld. Ik hoop dat ik toen mijn innesteling heb gevoeld, maar het kan ook goed iets anders zijn geweest.
Nu heb ik sinds zondag ook last van steken in mijn onderbuik, maar geen tekens van rode duivels.
Gewoon afwachten dus, en vooral niet te vroeg testen, dat brengt alleen maar teleurstelling met zich mee.

Groetjes Hanneke

hai ukkepuk
ja kan het niet berekenen omdat ik een menstruatie heb overgeslagen en dan doet ie het dus niet. maar had gehoord dat je baarmoeder pijn kan doen als ie oprekt.
ik had idd beter geen test kunnen doen zo vroeg. maar ja kon wer niet wachten he. buikpijn is inmiddels gezakt maar heb nog steeds geen spoor van  red devils.
sjongejonge......... wachten duurt lang hoor  

Terug
Bovenaan