buikpijn.....

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

had al een week geleden over mijn buikpijn geschreven maar het houd niet op. Het is niet dat ik het de hle tijd heb, maar in het weekend was het zon zeurderig gevoel ongi gevoel, en nu zijn het soms steken, ik omschrijf het ook wel eens als een moe gevoel alsof mijn buik moe is ofzo. Maar ik ben altijd zo bang dat het misschien iets ergs is een eileideronsteking of iets mis met mijn baarmoeder. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn.,

Iedereen veel succes met zwanger worden

liefs sw33tness ronde 7 nod 19 februari

hallo meis

wat het is geen iedee maar had een paar weken terug presies hetzelfde
ik werd er gewoon bang van want ik kende het niet naar een week of 2
zei iemand tegen mij , joh ga iets leuk doen en zorg ervoor dat je er
niet steeds mee bezig bent.

nou dat was wel effe moeilijk maar toch heb ik het gedaan en ik was er snel vanaf maar wat het nou was?

ik hoop dat je er iets aan hebt want ik zelf denk dat toen je dat
voelde het gevoel niet meer weg ging omdat je er heeltijd aan dacht het
is heel raar maar geestelijk kunnen we ons lichaam van alles aan praten
zeg maar een tegen jezelf een paar keer ik heb jeuk aan mijn oor wat
krijg je dan?

nou maak je niet te snel druk en ga anders even lang de ha die zijn er om je te helpen.

sterkte ermee

liefs annieka

quote: annieka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2006 21:42:35'));

hallo meis

wat het is geen iedee maar had een paar weken terug presies hetzelfde ik werd er gewoon bang van want ik kende het niet naar een week of 2 zei iemand tegen mij , joh ga iets leuk doen en zorg ervoor dat je er niet steeds mee bezig bent.

nou dat was wel effe moeilijk maar toch heb ik het gedaan en ik was er snel vanaf maar wat het nou was?

ik hoop dat je er iets aan hebt want ik zelf denk dat toen je dat voelde het gevoel niet meer weg ging omdat je er heeltijd aan dacht het is heel raar maar geestelijk kunnen we ons lichaam van alles aan praten zeg maar een tegen jezelf een paar keer ik heb jeuk aan mijn oor wat krijg je dan?

nou maak je niet te snel druk en ga anders even lang de ha die zijn er om je te helpen.

sterkte ermee
liefs annieka

Hey hey,

JA je ermee bezig houden gebeurt snel maar je er niet mee bezig houden gaat niet zo snel weg. Maar deze maand was ik er eigenlijk weinig mee bezig had het druk met andere dingen in mijn hoofd maar ja we zien wel bijna nod en we wachten af.
in ieder geval bedankt voor je berichtje en succes.

groetjes

Hoi,

Ik heb ook 2 weken met buikpijn rondgelopen dat ik dacht dat het met zwanger worden/zijn te maken had. Uiteindelijk bleek het blaasontsteking, en ik had echt geen pijn bij het plassen.
Dus misschien kun je voor de zekerheid even je urine na laten kijken bij je ha.

Groetjes, Jetje

quote: Jetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2006 22:01:02'));

hoi Jetje,

was al bij de huisarts geweest en die heeft mijn urine toen onderzocht op blaasontsteking dat was het niet.
Kreeg net ook ineens stekende hoofdpijn fftjes. Maar ja ik ben iemand die mezelf gek kan maken en mezelf allemaal ziektes kan aanpraten mar we gaan het zien. als de rode duivels tog komen )waar ik vanuit ga) dan maar ff naar de huisarts voor een maagonderzoek of iets.

groetjes sw33tness

hoi, hoi,

Ik heb ook steeds buikpijn, maar ik word ook nog niet ongesteld. Ik denk dat onze lichamen gewoon druk bezig zijn met iets.....wat het dan ook is. Ik maak me er maar geen zorgen om, het is niet dat ik niet meer rechtop kan staan van de pijn ofzo. Gewoon een zeurderig gevoel...

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan