buikpijn

A

Anoniem

Guest
Hallo!
ik lees vaak dat 1 van de zwangerschapskwalen die jullie hebben buikpijn is.
wanneer ongeveer in je cyclus hebben jullie dat en kunnen jullie die buikpijn eens omschrijven. Ikzelf heb mijn NOD tussen vandaag en aanstaande zaterdag en voel sinds vandaag dus een wat krampige buikpijn. Zo n soort gevoel alsof je over niet al te lange tijd naar de wc moet...
De pijn/kramp is minder dan mijn normale ongi buikpijn.
Denk dat  dit gewoon betekent dat ik binnen een paar uren/dagen ongi ga worden ook omdat ik geen andere kwalen heb, behalve af en toe zo n wee gevoel in mijn maag. Als ik niets eet voel ik me helemaal wee maar als ik dan iets eet blijf ik me wee voelen.
Alvast bedankt!

groetjes,
Leonie75

hoi leonie,

het is een soort ongesteldheidsgevoel maar in hele lichte mate,
als je zwanger bent is ook je ontlasting vaak lichter van kleur en wat dikker, misschien een vies praatje maar ook dat hoort er bij.

dat weeegevoel waar je over spreekt komt omdat je misschien graag zwanger wilt worden en er te veel mee bezig bent?
ben je niet misselijk?

gr.barbera

hoi leonie!!

wat is het spannend he?! ik hoop echt voor je dat je zwanger bent.
ik heb zelf een soort ongipijn gehad, twee keer over heel even en daarna ook niet meer. ik heb nu een raar gevoel in mijn buik een beetje rommelen.
succes en zo niet misschien de volgende ronde!!

groetjes angela

hoi hoi,

Nou wel spannend allemaal hoor ik zal voor je duimen
dat je zwanger ben. We horen het wel van je veel
succes ermee.

Veel liefs ronda

heb wel vaak een wee gevoel maar ben niet misselijk.
buikkrampen zijn nu trouwens weer even weg.
dat ik soms een wee gevoel heb zal wel komen door zenuwen ofzo of het inderdaad raak zal zijn.
ik ga het gewoon afwachten en laat jullie het weten hoe het af gaat lopen.
groetjes,
Leonie

Terug
Bovenaan