Buikpijn

<p>Hallo allemaal,</p><p>vorig jaar november hebben we helaas een miskraam gehad, daarna ziekenhuis in en uit omdat mijn luteale fase te kort bleek.</p><p>afgelopen maand met pregnyl moeten starten en een positieve test in handen!</p><p>ik merk alleen een aantal daagjes wat vage buikkrampjes.. iemand die hier mee bekend is rond de 4-5 weken?</p><p>ik ben erg onzeker na mijn miskraam en alle onzekerheden de afgelopen maanden ..</p><p> </p><p>groetjes! </p>

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik heb de eerste paar weken regelmatig, soms ook aantal dagen achter elkaar, buikpijn gehad. Dit was soort menstruatie pijn. Volgens mijn verloskundige is dat heel normaal, je baarmoeder is dan al aan het groeien. 

Gefeliciteerd !
Krampen horen erbij en zijn vrij normaal.
Maar ik snap dat t je angstig maakt. Ik had dat ook erg bij mn eerste zwangerschap. Je baarmoeder groeit al. Daarom ook de krampen 

Dankjewel allemaal! Geeft me wat meer rust.. vandaag maar even de verloskundige en mijn behandelend arts bellen.
geniet van jullie zwangerschap! 

gefeliciteerd met je zwangerschap! 

ik ben nu 5+3 , en ik ervaar ook regelmatig krampen en buikpijn. 
tegen mij zeggen ze ook dat het allemaal normaal is... 
maar ik blijf toch ook erg onzeker. 

[quote quote=10260705]gefeliciteerd met je zwangerschap! ik ben nu 5+3 , en ik ervaar ook regelmatig krampen en buikpijn. tegen mij zeggen ze ook dat het allemaal normaal is… maar ik blijf toch ook erg onzeker.[/quote]
Het is ook normaal maar de klachtjes maken je onzeker.. straks krijg je weer andere kwaaltjes en dingetjes in je zwangerschap wat je ook weer onzeker maakt.. tenminste, dat had ik bij de eerste vooral heel erg. Ik had bij haar weinig kwalen en als ik wat voelde schoot ik in de stress. Bij deze heb ik zoveel.kwalen dst ik niet meer onzeker ben en weet dat t erbij hoort.. alhoewel ik soms wel denk: huh?? Hoort dit er ook bij?

Terug
Bovenaan