Buikpijn

<p>Dames, </p><p> </p><p>Vanochtend stond ik op en bij het afvegen zag ik wat rozige bloed. Mijn nod is 12 Nov dus nu testen heeft geen zin alleen maak ik me erg zorgen over de rozige bloed die ik zag, is dit ook 1 van de symptomen van en zwangerschap? Verder had ik vandaag super veel buikpijn zoals menstruatie klachten, me gezicht zit nu ook wat pukkels op. Ik ben bang dat ik gewoon ongesteld word ?? hadden jullie ook menstruatie pijn en toch zwanger? Af en toe voel ik wat steken zoals altijd wanneer ik ongesteld word. </p>

Hoi,

Hoe weet je momenteel dan dat je zwanger bent?
Als je nog niet getest hebt kan het net zo goed een beginnende menstruatie zijn?

Ik had op mijn NOD en weken erna echt mega buikpijn.
Hoorde bij mijn zwangerschap ben ik toen achter gekomen.
Succes!

Ik weet niet zeker of ik zwanger ben, ik hoop het natuurlijk wel omdat ik het graag wil. Ik was en beetje aan 't kijken naar symptomen van en zwangerschap en zag het voorbij komen ik heb wel wat symptomen maar weet niet zeker of dit allemaal over 1 komt. Ik merk dat ik er te veel mee bezig ben dat ik bang ben dat ik 't allemaal niet eens voel. 

Dat is heel herkenbaar inderdaad.

Wil zeggen probeer het toch een beetje los te laten maar dat is heel moeilijk :)
Zolang je geen rood bloed verliest icm je buikpijn is alles nog mogelijk.
Trouwens ook nog wel kleine kans met rood bloed en buikpijn hoor maar dan zal het eerder op je mensturatie lijken.
Misschien zit je nu wel met een innesteling en komt daar de bloeding vandaan.

Probeer nog geduld te hebben en als je het echt niet kan laten dan op zijn vroegst maandag testen.
Succes!

Ik weet niet zeker of ik zwanger ben, ik hoop het natuurlijk wel omdat ik het graag wil. Ik was en beetje aan 't kijken naar symptomen van en zwangerschap en zag het voorbij komen ik heb wel wat symptomen maar weet niet zeker of dit allemaal over 1 komt. Ik merk dat ik er te veel mee bezig ben dat ik bang ben dat ik 't allemaal niet eens voel. 

Ik heb al gans de week menstruatiepijn, redelijk hevig. Nod was vandaag. Donderdag getest en positief! Licht bloedverlies kan ook wijzen op innesteling. Ik zou toch een test doen binnenkort! Ik testte 3 dagen te vroeg met een gewone test en direct positief!

succes!

Ik zelf heb 5 dagen voor NOD positief getest. Ik had ook verschrikkelijk last van pukkels ( die heb ik nooit ! ) en een erg opgeblazen gevoel in me buik. Verder heb ik nu nog steeds wat last van steekjes onderin mijn buik. Ik ben nu momenteel ongeveer 4,5 week zwanger volgens eigen berekeningen. Roze bloed bij het vegen heb ik zelf niet gehad maar hoorde van de verloskundige dat dit wel een symptoom is die kan voorvallen tijdens deze tijd in je zwangerschap. 

Terug
Bovenaan