buikpijn

A

Anoniem

Guest
Dag meiden ik had even een vraagje aan jullie.
Sinds gisteren heb ik best erg last van mijn pijn. Het is niet een ongi pijn, maar net alsof er iets helemaal onderin mijn buik zit. Als ik ga zitten lijkt het net alsof het ergens tegenaan drukt.
En als ik onderin mijn buik indruk, dan voel ik het nog meer.
Heeft iemand zoiets ook wel eens gevoelt?
Het is echt heel erg irritant!!!

Hallo,

FF een vraagje tussen door ben je al zwanger of niet??
Wat dat verklaart altijd meer natuurlijk!!!
En heb je dat al lang of sinds vandaag en als je niet zwanger bent wanneer is je NOD???

Wel vervelend maakt je natuurlijk onzeker!! Hopelijk gaat het gauw weer beter met je !!!
Sterkte ermee!!!

Liefs Sandy

Hallo duits meisje!

nee ik ben nog niet zwanger (tenminste niet dat ik weet!!) Als het goed is heb ik zondag mijn NOD.
Weet jij dan misschien wat het is?? Het is geen ongi gevoel, maar gewoon vervelend en ik heb ook last van mijn darmen.
het is eigenlijk gister begonnen.

Alvast bedankt dat je reageerde!!!

Ja, ben ook geen doktor of zo!!!
Maar het kan van alles zijn, je kunt nog aan het ontpillen zijn je kunt ook zwanger zijn!!!
Je hebt wel van die klachten, maar ja je lichaam houd je weleens voor de gek hé!!!
Wacht eerst je NOD af en ga dan maar gewoon testen dan heb je zekerheid!!!
En tot die tijd moet je afwachten hoe vervelend dat ook is!!!

Liefs Sandy

Hoi Von

Als het geen ongipijn is dan maar hopen dat het zwangerschapspijn is...
Heb wel vaker gehoord dat je last van je darmen kan krijgen als je zwanger bent geworden...Maar ik weet het ook niet hoor.
Hou het goed in de gaten en wacht eerst je NOD af nu.
Succes!

Liefs Linnepinnie

Hallo,

Ik ben nieuw hier!
Het verhaal dat ik hierboven net las lijkt erg op dat van mij. Als ik net boven mijn schaambeen druk dan doet dat een beetje pijn. Spierpijn kan het niet zijn, want als ik mijn spieren opzet voel ik het niet.
Geen idee wat dit betekent, als het goed is moet ik binnen nu en een week ongesteld worden.

Groetjes

Hoi,
Ik ken dat gevoel wel...
Had het vorige maand echt heel erg, precies wat je beschreef.
Beetje raar he!
Dat duurde wel ruim een week ofzo..Ik had ook al goede hoop..maar nee hoor, het was ws gewoon van het ontpillen bij mij..Werd gewoon netjes ongi.[Wat ook de bedoeling was om te kijken hoe mijn cuclus zou zijn na het stoppen hoor.]
Nu ben ik deze maand in ronde 1, en voel dat nog steeds af en toe?
Ik denk wel eens dat het komt van het meer/vaker klussen, en dat het daar gevoeliger van word ofzo??
Je baarmoeder zit toch ook heel laag in je buik? Of zeg ik nou iets raars??
Succes, en groeten van R

Terug
Bovenaan