buikpijn

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik kom hier voor het eerst kijken en vind het leuk om jullie verhalen te lezen. Zelf heb ik 4 januari mijn laatste pil geslikt en wij gaan voor een tweede. Onze zoon is 3 jaar.
Ik heb direct een vraagje, ik heb al een week lang last van buikpijn, net of mijn baarmoeder helemaal opgezet is. Gisteren was het zo erg dat ik van de pijn heb overgegeven. Zou mijn lichaam aan het ontpillen zijn ???? Ik kan me dit van de vorige keer niet herinneren.

Herkent iemand dit misschien????????

hoi,

Wij zitten in ronde 7 en heb nu ook een week een raar gevoel (steken en gevoelig) in mijn buik, maar bij mij kan het niet het ontpillen zijn, lijkt me. Nod is pas 4 feb, dus spannend! Sorry, kan je dus ook niet helpen.

Liefs Lientje

Hoi hoi,

Eind december ben ik gestopt met de pil, 26 dec voor het laatst ong geweest.
Vorige week had ik ook ontzettende buikpijn: midden in de nacht ontzettende 'krampen', 's ochtends alleen nog onderin mijn buik pijn. Dit heeft een dag of 2 aangehouden.
Dacht zelf dat mijn menstruatie eraan kwam, maar nee, er is nog niks gekomen.
Heb geen buikpijn meer, wel gevoelige borsten en ben misselijk... Dus zwanger? Of verlaat met mijn menstruatie omdat ik gestopt ben met de pil?
Ben wel eens vaker met de pil gestopt, toen kwam mijn menstruatie gewoon na   4 weken.

Heb trouwens ook al 2 kids: 2 jongens van 6 en 4 jaar en nu gaan we dus voor de derde!!
Elke keer weer even spannend!!!

Rommeldebom.

Wat jij vrteld komt mij wel heel bekent voor alleen dan als eisprong. Duurt bij meestal ook een paar dagen. Je moet maar eens opletten of dat je( als je niet zwanger bent) over 2 weken na deze klachten ongesteld wordt. Dan kun je er bijna wel zeker van zijn dat het je eisprong was.

Groetjes Marian

Ook voor mama77

Kan ook je eisprong zijn heeft bij mij ook wel eens langer geduurt, alhoewel een week wel heel lang is. Had er zelf ook nooit last van voor de pil maar nu ik gestopt ben in een keer wel.

Terug
Bovenaan