buikpijn

A

Anoniem

Guest
hoi dames.

Ik heb al de hele dag buikpijn, het begon vanmorgen en af en toe heb ik een steekje. Het is echt zo'n zeurderige menstrutie pijn.
Maar ik zit nu in mijn klus week (krijg woe/do mijn eitje) dus dat kan het niet zijn.
Dit is toch ook niet de pijn van een ei sprong? want dat duurt toch niet zo lang?
of zit het gewoon allemaal lekker tussen mijn oren?   haha!

groetjes Eva

hoi eva,

ik kan je niet helemaal goed helpen, heb zelf geen goede eisprongen! maar de keer dat ik mijn ei wel voelde, had ik het gevoel als of er een mes in mijn eierstok stak! echt een hele fele pijnlijke steek, geen pretje! 2 weken later werd ik ongesteld....

maar ik had afgelopen zaterdag ook dat gevoel wat jij omschrijft.... menstruatiepijn, zeurderig gevoel, maar niet heel heftig. Beetje op de achtergrond, maar voelde het wel goed. Heeft een middag en avond geduurd. Wie weet was het je ei? Sommige meiden voelen rond hun ei deze pijnen, dit heet ovulatie of midden pijn.

Succes!!

Hey meis,

Kei vervelend hé al die vage klachten, soms doet je lichaam zo raar!!!
Maar wacht maar af wie weet is het gewoon raak!!!!
Succes hé!!!

Liefs Sandy

Hoi Eva,

Voor mijn eerste zwangerschap voelde ik mijn eisprong wel altijd. Een wat ongibuikpijn en dat duurde bij mij 1 tot 2 dagen. Misschien wel wat langer dan normaal (maar wat is normaal?), maar wel heel concequent.
Nu we bezig zijn voor een tweede merk ik niets van mijn eisprong, buiten het feit dat ik wat draderig slijm heb en een iets hogere temp.
Het zou dus best je eisprong kunnen zijn die je voelt!

Succes ermee!

Ginger

ik heb ook zo'n gevoel dat het mijn ei is die ik voel.
Maar volgens verschillende sites heb ik woe of do pas mijn ovulatie.
maar dan ben ik uit gegaan van 28 dagen.
en ik weet natuurlijk nog niet hoe mijn cyclus in elkaar zit omdat dit de 1e ronde is.
Vanavond maar klussen

liefs Eva

Terug
Bovenaan