Buikpijn

Hi,
Ik ben 18 weken zwanger en heb sinds gisteren buik"pijn".. een komen en gaan van een soort steek/trekking tussen mijn navel en schaambot.
Waarom pijn tussen " staat.. pijn is niet helemaal het goed woord, het gevoel is vooral vervelend.

Ik heb vanmiddag toch even de VK gebeld en de situatie besproken. Ze maakt zich geen zorgen maar adviseerde alleen even de urine te controleren voor een eventuele blaasontsteking.
Dat heb ik gedaan maar daar kwam niks uit.

Maar wat is dat gevoel dan wel, ik ben gewoon mega onzeker. Het liefste wil ik gewoon weten of het goed gaat met de kleine maar ik durf niet te vragen of ik mag langskomen om het hartje te luisteren. Ik snap ook dat een vk praktijk daar niet aan kan beginnen en ik moet vertrouwen op hen expertise..

Iemand die buik"pijn"/trekken herkent is week 18?

Even al gedacht dat ik de kleine misschien zou voelen.. maar toch denk ik dat dat het niet is.

Ik denk zelf dat het bandenpijn is. Ben natuurlijk geen expert, maar herken het van mezelf. Het is inderdaad geen echte pijn, meer een soort ongemak. Ik heb dit nu een aantal keer gehad tijdens mijn zwangerschap en daarna had mijn buik duidelijk een groeispurtje gemaakt.

Hopelijk trekt het snel weg of kan je toch langskomen bij de VK

Hey meis,

Ook ik had een soort 'pijn'. Dit bleek uiteindelijk gewoon bandenpijn te zijn. Je buik groeit natuurlijk enorm snel. En die banden moeten het maar dragen en rekken..
Maakte me ook erg druk om van alles en nog wat! Dat hoort erbij ?

Terug
Bovenaan