Buikpijn

Ik had tot 5 dagen geleden elke nacht onwijs erge buikpijn in mijn onderbuik, echt dat je niet kan liggen, zitten en echt even uit bed moet. Nou was ik blij dat het over was, alleen vannacht was het dus weer. Het duurt ongeveer een kwartier denk ik. Ik ben onwijs bang dat het tekenen zijn dat het fout gaat. Meer mensen hier last van? Eventueel nog tips? Ik ben nu 6 weken zwanger...
 
Heb ik rond 5 a 6 Week ook gehad en alleen snachts .. ben in week 6 bij de verloskundige geweest en alles was toen gelukkig goed, ze zei dat sommige vrouwen daar erge last van kunnen hebben omdat de darmen plaats moeten maken, heb je toevallig dan ook last van winderigheid?
 
Ik heb het ook gehad. Zelfs tot bijna flauwvallen aan toe. Waren mijn darmen zei de vk. Een warme kruik kan er goed bij helpen.
Snap je angst voor een mk maar het kan ook echt bij je darmen vandaan komen. Die maken zo’n verandering mee omdat er plaats gemaakt moet worden voor de baby.
 
Ik herken het heel erg, Zo rond de 6 weken ook gehad, daarna nog een paar keer vaker ook. Nu 26 weken zwanger alweer ? Bij mij helpt op de wc gaan zitten en een klein beetje druk zetten alsof je naar de wc moet, (ook als je echt niet hoeft) heel klein beetje druk maar…. ongeveer na 1 minuut voel ik het dan al minder worden.
Hoop dat je er iets aan hebt
 
Een klein weekje last gehad van winderigheid ja... maar bedankt iedereen! Ben iets meer gerust gesteld. Nog tot vrijdag wachten voor mijn eerste echo...
 
Terug
Bovenaan