Buikpijn

Hallo,

Ik ben nu ongeveer 4.5/5 week zwanger, eerste zwangerschap. Ik vind het erg spannend!

Ik heb al anderhalf week ongesteldheid buikpijn en twee keer 's nacht ook wel wat heftiger. Ook heb ik al een week bruine afscheiding en gisterochtend beetje lichtroze. Wie heeft dit nog meer?
 
Had ik nu met mijn 3e zwangerschap ook. En verder geen kwaaltjes dus was ook erg blij dat er met 7 weken een mooie foetus met sterke hartslag te zien was. Daarna was ik nog steeds super onzeker omdat ik echt helemaal nergens last van had behalve mijn weerstand die super slecht was. En met een peuter en baby in huis werdt dat ook niet beter op. Maar nu inmiddels 20 weken en voel het nu iedere dag bewegen. Komt vast goed en als het wel mis gaat kan je er ook niks aan veranderen
 
Ik heb ook ongeveer 2 weken erg buikpijn gehad, vergelijkbaar als ongesteldheids pijn. En ik werd er snachts ook wakker van, omdat het best wel heftig was!
Dit kan innestelingspijn zijn, en het bruinige/lichtroze bloed verlies kan daar ook mee te maken hebben, dan is er waarschijnlijk bij de innesteling een bloedvaatje geraakt.
Ik ben morgen 16 weken alweer, en die buikpijn trekt na 2 weken ongeveer weer weg, dat was iig in mijn geval wel zo.
 
Wat fijn om de reacties te lezen!
Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger en de afgelopen twee avonden/nachten heftige buikpijn gehad. Ik word er een beetje onzeker van. Maar om deze reacties te lezen stelt het me meer gerust. Maandag 4 november eerste echo, ik ben heel benieuwd!!
 
Ik had vorige week woensdag nog iets bloedverlies. Dat was weer erg schrikken maar donderdag vervroegd echo gehad met kloppend hartje, 6+2!! Ik blijf regelmatig wat bruinverlies houden, maar dat is bij mij blijkbaar normaal. Hopelijk blijft het goed gaan!
 
Ik ben maandag 5 weken zwanger.. (het is nu zaterdag) En heb pas gisteren getest. Sinds vandaag heb ik ook steeds wat buikpijn die lijkt op menstruatie pijn. Ik hoop dat alles goed blijft gaan maar ben nu iets meer gerust na het lezen van jullie berichtjes.
 
Terug
Bovenaan