Buikpijn

Hoi allemaal. Ik wou toch eens weten of ik de enige ben. Ik heb vanaf dag 1 buikpijn. Ik ben nu 19 weken en blijf elke dag en nacht buikpijn houden. Aan het begin meer menstruatie kramp ideeen. Maar nu is t een constant drukkende zeurende pijn in mijn omderbuik. Daarboven op werk ik in de complexe zorg, dus als ik buk, til of draai krijg ik boven op de buikpijn een sterke stekende pijn scheut, dit blijkt dan bandenpijn.

Iemand ook comstant buikpijn? De verloskundige zegt dat er gewoon veel gebeurt in je buik. Maar toch hoor ik er niemand over dat ze elke dag pijn hebben. Natuurlijk heel dankbaar dat ik een kindje mag dragen maar ik word er wel onzeker van :(.

Alvast bedankt! Ps: geen bloedingen etc gehad.
 
Ik had veel buikpijn na verkeerd eten, of na 5 minuten fysieke inspanning.
Hoe gaat het wanneer je een dag zo goed als niets doet?
 
Ja dat triggert het bij mij ook nog meer. Maar helaas voel ik het ook met een dag niks doen. Ik sta er echt mee op lig er snachts van wakker en t gaat de hele dag door. En ik ben niet kleinzerig heb best wat pittige medische dingen gehad waar ik goed tegen kon. Maar merk dat ik me nu ook zorgen maken om de kleine. Aangezien ik haar ook nog niet voel maar t is mijn eerste.
 
Terug
Bovenaan